@churalliya

Friday, March 1, 2013

Dijemput memeriahkan majlis #habibinajwa

(entry melekat sehingga berlangsungnya majlis)

Semua yang membaca entry ini secara otomatiknya adalah dijemput untuk hadir ke Majlis Aqiqah dan Cukur Jambul puteri kami, Najwa Syahira a.k.a #habibinajwa pada Sabtu ini bersamaan 2 Mac 2013. 


Semoga dengan kehadiran rakan-rakan semua akan memeriahkan dan menceriakan lagi majlis..

Sila wassap/FB untuk sebarang pertanyaan.. echewah...

Uuuuuuuuu.. macam mana la rupa #habibinajwa bila buuutakkkkk nanti....


by mekchuN (^_^)

13 comments:

mama_onie said...

Mesti lagi chumell kalau botak..

Siti Shuhadah said...

najwa bakal dibotakkan?? huwaaaa...:(

*azni* said...

tetap gak tomei walaupun najwa botak..hehe..

Nini D.. said...

Hati menggeletis mau pigi tapi..mahapkan daku mekchun...
Daku harus pulang ke kg halaman meraikan ayahbonda yg baru pulang menunaikan umrah.

MaMa CyDa said...

Mesti lg comel lah kalo wawa butaks hehehehe

Tak dpt join sbb anak2 tgh kena ciken pox. Kang berjangkit plaks

Semoga semuanya selamat yer..... :-)

syawalsimpsons said...

nk join muleh

Anonymous said...

wahh.. kiro terjomput skali la ni yo ?
melangg.. here i comee ! ;)

_cik.ila_

Zana Adieyza said...

zana pun tgh bayangkan muka najwa lepas majlis tu nnti.. tp apapun, mesti maintain cute!!!

Nory Zoulkefle said...

mesti comey mcm Shaolin bile baby najwa dibotakkan...heeee

Alycia said...

huhu.. salam mek.. aku dah tau dh pasal event kau ni.. haritu jumpa kak sham dgn kak ita.. tp sory xdpt hadir ada event lain.. kalau aku singgah mlm aci tak hehe..

Nad MamaZN said...

Bestnye kalu dpt join huhu!

MAPPIAU said...

InsyaAllah. kalau esei tetibo tersosek sampai Melang. Esei tersinggah la nanti.

*tetibe tertukar slang pulak* hahaha.

Bitt (double IS) said...

comel sagat...alhamdulillah..
tapi i tak dpt dtg....ada pibg sek abg is..pastu petang terus berdesup balik ampang... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...