@churalliya

Friday, January 14, 2011

Dia & saya di fitting

Ini mekchu masa Oktober 2009...


Dan ini pulak bro.john masa Januari 2011...


nampak sama, tapi tak serupa...

statistic yang berjaya dikesan...

status : mekchu = 1st time fitting, bro.john = 2nd time fitting
purpose : mekchu = majlis pertabalan tuanku, bro.john = majlis keputeraan tuanku
tailor : mekchu = eddy senawang, bro.john = eddy seremban..

motif? sebenarnya nak bagi tau bro.john dah gemok.. number one dress dia tahun 2003 dah tak muat & kena tempah yang baru... hahahaha...

budak kurus dan budak gemok...

cobaan mekchu buat gaya najmi yang senget sebelah..

Dah, nak bagi tau itu aje.. nak sambung bercuti... (boleh lak sambung-sambung ye... )

13 comments:

cik hani said...

hehehe...selamat bercuti kak sue.. :)

eT said...

hehe..org laki pas kawen mmg cepat naik kan...:p

mama_onie said...

Hahaha boleh aku gelakkan bapak?... nanti bapak sama "gengbo" ngan Kudin..

zura@iwan said...

fitting bj br la ye...hehe...

slmt bcuti..

mekchu said...

filzah : tq & sila jgn jeles

eT : exp tang perooottt..

onie : hahaha.. dipersilakan gelak.. gengbo ehhh...

zura : mmg sekali tu je la pakai.. rimasssss...

diana said...

gemuk sihat tak pe..
jangan gemuk berpenyakit..
selamat bekenalan jugak>>:)

Softtouch [Hanim] said...

suami sy je lepas kawin xgemuk2...isteri dia je yg gemuk...grrrrr

CaDLyNN said...

motip sampai..mekchu selim melim yaw~

CaDLyNN said...
This comment has been removed by the author.
.::WaNiE::. said...

akak kan maintain cun

MAPPIAU said...

eddy senawang? eddy seremban?

senawang terletaknyer di seremban negeri sembilan

hahahahaa sabo jela glamer sungguh eddy ni kejap2 ade di senawang kejap2 ade di seremban huhuhu.

baeeek punyer hint nak bagi tau hubby gemok hahahaa kelakar la kak su nih.

AKO @ retna said...

erkk x paham ar.. ekceli pakai baju tu nape? mean sbb dapat pingat ker?>

sorry, kurang memahami sket bab2 gomen ni hehhee, walau arwah parents dulu keje gomen :)

mekchu said...

number one dress tu kena pakai utk sebarang majlis rasmi melibatkan tuanku.. yg nak amek pingat pun kena pakai, yang datang majlis pun kena pakai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...