@churalliya

Tuesday, July 13, 2010

Titik.. Noktah..


lega la sgt sgt.. smbil menaip, smbil tersenyum.. waktu mlm ku kembali ceria.. tumpuan dan fokus dia kembali terarah kepada ku.. hahahaha... najmi pun dah bleh tgk 613 tanpa gangguan...

mekchu dgn baik hati merelakan bro.john gi tgk final WC 2010 antara BELANDA dan SEPANYOL kat Bkt.Bintang mlm hari tu.. kasik chance la.. sian gak tak pernah tgk game kat luar.. mmg ikhlas bagi dia pegi, tak de niat membodek kali ni.. kata seorang isteri yg memahami... (dgn harapan dia akan memahami kita blk.. tapi tak paham-paham jugak.. cane???)

bila tgk je gmbr, mmg kena gelak kaw-kaw punya... tak berbaloi sungguh!!!! ada ke patut tgk bola dalam keadaan mcm ni..


duduk atas kotak letrik kat tepi2 jalan tu..


pas tu tgk screen terbalik.. patut kena gi belah sana.. disebabkan org terlalu ramai, dorang snggup layan belah belakang screen..mau nya tak kena gelak ngan mekchu... wakakakakakakakarim...


ramai nye org.. x paham btol cane dorang bleh tahan tgk bola dlm suasana mcm nih.. bayangkan kalo tg kat umah.. smbil baring, smbil peluk bantal.. pas tu bleh tukar2 chanel lagik..


no comment lah.. dorang kalo dah minat ni lain mcm skit.. ibarat kalo kita yg pompuan ni dah minat henbeg la gitu.. hahaha.. sempat lak buat perumpamaan.. kalo kat umah tak bleh la nak tiup vuvuzela kan.. kang terbangun lak jiran2 satu taman.. gasak la.. sesekali tak pe, kalo selalu sgt tgk game kat luar, konpius gak mekchu..

apa tak konpius nya.. mungkin kah ini penyebabnya??

eeee.. tak kose mak nyah!!!!
3 keping gmbr td tu sumber ehsan dari google.. :)

sib baik la dia keluar ngan member2 yg mekchu kenal.. kenal sgt.. so, tak de la risau apa..

botak, musthe & acap


meh tgk aksi bro.john yg mmg sebegitu sejak azali..

oh suami ku.. (sambil buat-buat tepuk dahi....)

jumpa kita di Brazil 4 tahun akan datang... masa tu kalo nak tgk game kat luar boleh... dgn syarat kena bwk najmi sekali.. ada bran??

9 comments:

NeenaAnuar said...

memang meriahh kannn.. ;)

rozana said...

hee..
pagi ni senyum sorang2 lg x?
suka sgt2 najmi menang..;p
syok..syok...
ala suraya..
biaq pi la..najib pg tgk bola jek..
layankan ajer..die nk pg jammin
bg jek..die nk pg mamak..pun zass..
aslkn die x sakitkn hati suraya dah..kite ni the wives club mmg sporting...

mekchu said...

neena : meriah, tp kesian pun ada

rozana : wives club mmg sporting abis..

shaza said...

tu lah.. orang lelaki ni memang tak boleh di pisahkan dgn bola.. tapi yang heran, laki daku tu tak layan bola ni.. normal ke tak ek?? hehe.. aritu kita pulak yang bejage tengok Final WC.. die sedap je tido..

AKO @ retna said...

klu kita ada laki, kita soh dia hangkut kita sekali gi tgk bola.. walau tak minat pun psl bola nih.. hehehe...

mekchu said...

shaza : laki syaza tu dia penat wat programming.. sbb tu x layan bola.. dia asyik nmpk coding yo.. hahaha

ako : harus kena ikut tau ;)

~~@lyci@~~ said...

yup.. kt mmg isteri yg memahami.. kn ada give & take.. yeahh, pasni merdeka.. bole tgk tv dgn amannya..

e.l.i.z.@ said...

tu la pasal..heran sungguh..baik tgk kt umah...agaknya depa ni xmo bg ngantuk kot..ye ah, kt umah selesa sgt, senang nk tertdo heheh

mekchu said...

alycia : kita sudah bebas...

eliza : agak nye lah kan.. betul jugak tu.. last2 tv yg tgk dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...