@churalliya

Tuesday, August 3, 2010

moment with newborn baby contest


lepas menang contest Drypers ingat nak merajuk tak mo masuk contest lagik dah.. mintak2 penyertaan kali ke-19 ini berhasil... korang ingat mekchu tak bleh kira dah bp byk contest yg mekchu masuk???


di sebabkan hadiah yg bisa mengaburi mata, mekchu join contest dari alyyani.. details contest klik kat sini..

hadiah berupa :

grand prize : sepasang baju raya casual jenama PONEY beserta duit raya sebanyak RM50
1st runner up : sepasang baju raya casual jenama PONEY beserta duit raya sebanyak RM30
2nd runner up : duit raya sebanyak RM30

tak ke getarrr iman tu... hehehe.. bleh buat baju raya beb... so, alyyani inilah gmbr nye.. bukan gmbr baby bersama parents tak pe kan???


Nama baby : Najmi Syahputra bin Mohamad Najib

Tarikh Lahir : 17 Julai 2008

Berat : 3.10 kg

Gmbr di ambil lebih kurang 10 jam selepas dilahirkan

Nama ibu : mekchu

Emel : churalliya@gmail.com

Cerita detik ketika mengambil gmbr :
Untuk kelainan, mekchu letak gmbr ketika atuk & nenek najmi dakap najmi buat kali pertama.. jelas terbayang keceriaan dan kegembiraan pada wajah mereka.. kami apa tah lagi, itu lah saat yg paling gembira & rasa syukur tak terhingga...

8 comments:

JIVEBUMZ said...

gud luck mekchu!
mane tau kot2 ade ong lagi this time! haha

mekchu said...

tu la kan.. x pernah nih.. merasa lah mak kalo menang

alyyani said...

salam mekchu. alya dah review entry ni. semua syarat cukup dan gambar tu diterima. moment kan? asalakan newborn. thanks sudi join contest ya! :)

mekchu said...

ok.. tq tuan rumah

de' Elle said...

wah.awak pon gudluck ye!

HANI said...

sama pulak tarikh lahir dgn baby yg comel nih...buleh sambut birthday sama2

NeenaAnuar said...

good luck mekchuuu... ;)

nita said...

Salam..gud luck jugak untuk mekchuuu..anyway tq coz sudi jengah blog kiter..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...