@churalliya

Thursday, August 25, 2011

Macam siapa?

Di Majlis Khatam al-Quran dan berbuka puasa Kelab Sukan dan Kebajikan baru-baru ni.. Seronok sebab pertama kali baru dapat sertai.. Terima kasih Tuhan kerana memberi kelapangan masa kepada hamba-Mu..

Punya lah penat pilih tudung nenek labu kasi nak mecing.. dah perasan macam hana tajima (blueeeekkkk) jauh shuttlecock dari raket ye tak.. Bila syazwan cakap macam kak ros (akak upin & ipin) barulah tersedar..

11 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

k.ros...??? ada..ada..ada..:)

amirah said...

macam k.ros? hahaha...

PUANSTOBERI said...

lain la muka mekchu..napak lebih muda gituss... hihi :D

lydzar said...

sekilas pandang macam tak kenal je..mekcu rupanya..tp comel lah bertudung

mummy_ayu said...

ye la..sekali pandang tak perasan pun..
comel la...
wah..dah gantung dah header raya..cun..

~~@lyci@~~ said...

aku br nk cakap td.. tp nasib baik dh ada org tolong ckpkan hehe.. mmg sebijik mcm kak ros yg garang tu hehe..

littlehumblelynn said...

alahai comelnya dia :)

mak aiiikkh cantik betul header raya tuh..jeles :)

Nini D.. said...

den xcakap...mekchu yg tulih yo..

syawalsimpsons said...

yela macam k.ros..tp macam kawan boboi boy yg pakai tudung pon ada gak..kikikiki

Ya ALya said...

hahahhaha...sebijik kak ros.....

fnd said...

betul betul betul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...