@churalliya

Friday, September 30, 2011

Rasa mcm nak terajang, menyepak, menghempuk, semua-semua lah..

Mula-mula tgk tak perasan sangat.. bila dah ramai yang share kat facebook barulah dpt meneliti gmbr tersebut dan terus............ mengucap panjang... 


Betapa kejamnya manusia.. sanggup dorang tu kan.. kalau tak nak anak tu, tak perlu buat dia macam tu..

ya Allah, sungguh perasaan ini tiba-tiba menjadi sayu..

10 comments:

Eri-chan said...

camtu ek cara2 diorang gugurkan anak. potong2 tu..eeeeeeeee gile keji..yg tukang potong tu pun dosaaaaaaa

ratusiput said...

mmg kan dorang ni takde perasaan!!

mama tisya said...

23 weeks tu dh beso...dh nk mauk 6bln...mmg kejam...

POSH76 said...

ya allah melampau betul...tak sanggup nak tengok..buat pandai...tanggungjwb harem......

Lady Rina said...

melampau!!..tak ingat balasan Tuhan agaknya...

NeenaAnuar said...

*crying* :((

Mimy Hamid said...

tako mo nengok usia sama ngan my baby 23 weeks...nauzubillah jauhila perkara terkutuk macam ni...anak anugerah Allah...sayu nya

Bitt (double IS) said...

isk isk isk mcm belon dah rupanya..

e.l.i.z.@ said...

eiiii doc yg buat tu pun sampai hati ekkk

QasehnyaRania said...

OMG ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...