@churalliya

Saturday, October 1, 2011

Alhamdulillah, I won 2nd place Matase Sutera Contest

Ini semua adalah berkat sokongan yang tak berbelah bahagi daripada kawan-kawan semua yang tidak pernah jemu menyokong 'hobi' mekchu..

Ingat tak lagi pasal baju rama-rama besar di dada tu? Terima kasih di atas masa dan tenaga yang disumbangkan untuk LIKE pada gambar tersebut..


Alhamdulillah, syukur sangat..

Sebagai menghargai jasa dan tenaga yang telah diberikan, mekchu bercadang untuk bersama-sama meraikan kejayaan ni dengan korang semua... suspen tak?

16 comments:

yana2605 said...

suspennya...apa agaknya acara tu...

Ya ALya said...

suspen ni.......berdebar2 tunggu ni.....hehehheeh

Nida said...

mak uih macam genre thriller pulak.. penuh adegan suspen...hahaha

ratusiput said...

tahniah2....sejuk je telinga mendengarnye...muahaha...

~najwa~ said...

tahniah mekchu!!

tiefazatie said...

wah..tahniah mekchu!hihi
berbaloi2 nie..=D

CT @ Acik Na said...

tahniah! kan dah kata mekchu mmg cantik pakai baju tu....huhu

CaDLyNN said...

congrats mekchuuuu

Nini D.. said...

tahniah mekchu :)

Mya said...

congrates mekchu :)

mama tisya said...

tahniah...bila nk update entry suspen tu:-p

shaza said...

tahniah mekchu.. bertambah lagi koleksi matase sutera..

POSH76 said...

suspen....tapi mmg santek!!tahniah!!

mummy_ayu said...

congrats!! and apa yg suspen tu...???

AKO @ retna said...

tahniah mekcu!
tak sia2 usaha meng'ayat' hehehe ;-)

Bitt (double IS) said...

perghhhh congratulations mekchu!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...