@churalliya

Saturday, October 29, 2011

Harapan den ni tinggi nak monang

Jang,

Sumbek gol banyak-banyak,
Biar sampai jaring kuyak..


Kalo buleh tujuh kosong..
Bia dio balik melopong.. (melopong-lopong)


HOBEN JANG HOBEN..!!
HOBEN JANG HOBEN..!!
(nih last ni paling best)
HOBEN JANG HOBEN BEN BEN BEN BEN ben ben ben.. (layan)

Buat entry ni sempena Final Piala Malaysia malam nih.. rusa lawan penyu kan.. uish, tengok fizikal pun dah tau rusa sangat kuat.. rusa boleh lari laju.. penyu bolehhh?

Dan dek kerana final ni jugak maka papa-jit cancel nak follow kami ke Eagle Ranch, PD.. tsk tsk..

Dan dek kerana final ni jugak maka mekchu nak tayang gambar nihh... sukaaaaaaaaa......

 alo lo lo lo... lepas kempunan nak bergambar ngan kembar.. 

Seminggu lepas tu terus terberanak dalam senyuman.. hahahaha...

13 comments:

mama tisya said...

wah2...posing ngan si kembar

POSH76 said...

kelassss ada gambo dgn twin yang comel tu

♥MAMASYAZA♥ said...

kalo amik gambar masa baru awal2 preggy, ntah2 dpt anak kembar...hehehehe

-oP_ida- said...

comei nya mekchu time petnen.... wah begambaq ngan si kembar....

Nini D.. said...

kalo nyanyi lagu "kejor yop kejor",bleh? hahahaha

~najwa~ said...

hamboihh..lebor sengihnya dapat bergambo dengan kembar pujaan (;

Bitt (double IS) said...

aduhh la mekchu terguling2 dok baca lirik tuh...akakakkakakakakkakakaka

Alycia said...

hoben ben ben ben...

Nad @ MamaZakwan said...

weewiittt...!
mak buyung ngan kembar la
bestnye dpt jumpe dorg, hehe..
saya, tak dpt posing2 ngan zaquan, dgn zakwan (anak sendrik) pun bleh la...hehehe

PUANSTOBERI said...

tahniah la yo jang. hiksss

MaMa CyDa said...

Wahhh ... jelesnya mekchu dpt posing ngan kembar. Ceciter cemana leh jumpe ngan dorg nih? Mama? Dok Semban dah bertahun, jangan kata kembar, Kunalan pun tak pernah terserempak ... heran.....

Takpelah .... Mama dah dpt sorg Zakwan ... Mujur adik tak beri nama Adha plak huhuhuh

Mimy Hamid said...

ceh pasal lagu mekchu ni la...penyu kalah balik melopong tau...kecewa gile laki ku..majuk duk PD...hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

nasib baik monang bosa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...