@churalliya

Monday, October 31, 2011

Meow meow

Tiru status kat fb 'Benda pertama yang disumbat masuk dalam beg adalah bantal busuk anak'
Apsal tiap kali nak pegi jauh2 mesti sedih nak tinggalkan anak? Nak tnggalkan bapak dia tak sedih sgt sbb bapak dia pun selalu tnggalkan emak dia :)
Moga anak mama baik2 aje. Papa pun sama. Mama pegi 4 hari je, bukan lama sangat ponnnn #TDDMKA

10 comments:

Nini D.. said...

dpt cium bau mi-cah pon jadi la..

Emmy said...

laaa...ni kalau mama-chu bawak bantal micah, micah nak tdo nt xde bantal bucuk, cemana?

POSH76 said...

tapi kalau belum ada anak yang paling dirindui bapaknya hehe

amirah said...

nk gi mana mekchu?

Nad @ MamaZakwan said...

4 hari kire lama gak tu mekchu..
takpela, demi bangsa dan negara...cewah! =p

♥ Elin ♥ said...

lama lah tuh mama.......4 harii ok!
bukan 4 jam!

makdara TERdiva said...

tu bantal micah ke bantal busuk mekchu??

cer citer..cer citer :P

Mimy Hamid said...

yer mekchu anak jiwa raga intan payung...laki yer gak tp sipi sipi..huhuh

♥MAMASYAZA♥ said...

sama gak cam anak akak, tdo mlm mesti ada bantal busuk n selimut busuk

chekpid said...

kursus eh...selamattttttttttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...