@churalliya

Wednesday, January 25, 2012

Najmi dan Solivite

Dek kerana solivite itu lah najmi masih muntah2 dan berak2 sampai sekarang.

Dah seminggu. Ubat pun dah habis. Hari ni terus ke klinik KPJ. Dah siap bwk beg baju sebab suspek warded macam tahun lepas.

Alhamdulillah, tak warded. Cuma perlu datang utk cucuk antibiotik selama 3 hari berturut. Hari ni dah setel. Ada lagi 2 hari utk dengar drama tangisan mendayu-dayu dari si anak..

Get well soon my little pumpkin.. Mama-chu-aya (nama baru for mama-suraya) & papa-jit loves you so so much..

11 comments:

CaDLyNN said...

alo..siannye michah...get well soon :)

Bitt (double IS) said...

sianya 2 kali cucuk lagi la nehh??? hope recover soon!

littlehumblelynn said...

siannya kena cucuk...apapun asalkan dia sihat..senang sikit hati kan..

get well soon , najmi :)

sue-ab said...

memang kesian tgk bebudak kena injet..

Mimy Hamid said...

kesian micah sakit berlarutan..lama gak tu mekchu..sebelum cuti raya cina lagi rasanya..cepat baik micah..sure loose weight ni...bg dia makan vitamin gemuk balik

lydzar said...

mi-cah and mamachu, sama jugak kami kt rumah ni. hukhuk terkena gak sakit yg sama masa cuti CNY aritu. letih sgt rasanya bila asek cirit birit. apepon alhamdulillah kami dh sembuh. dan semoga mi-cah pon cepat baik

syawalsimpsons said...

alahai...sian mi cah...mi cah sudah kasi jangkit sama syawal maa..syawal pon cerry berry cranberry ja....kakkak

Nini D.. said...

mi-cah..cepatla sehat...riso tengok mi-cah mcm nih

Nini D.. said...

mi-cah..cepatla sehat...riso tengok mi-cah mcm nih

Alycia said...

ciannya dia.. get well soon babehh.. kalau anak demam, sakit mak2 lah yg risau.. xsanggup tgkkk huhu..

Softtouch [Hanim] said...

alahai siannya micah....nasib xwarded...lega sikt ati mamanya...apa2pun cpt smebuh syg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...