@churalliya

Wednesday, February 15, 2012

Rasanya dah tahu kenapa malas melampau-lampau sekarang

Rasa-rasanya dah tahu sebabnya..
Rasa-rasa je lah..

Korang nak tahu?
Tapi rasa-rasa aje.. tak tahu betul ke tidak..
Rasa-rasa je tau..
Rasa-rasa..

Tata...

17 comments:

mama tisya said...

mi-cah nk dpt adik ke..tahniah mekchu..patut la blog sepi je

QasehnyaRania said...

nape mekchu...???
cer...citer..cer..citer ('',)

mummy_ayu said...

betul ker? micah nak jadi abang long? kalu betul..congrats!!!

tak dtg pun buzzday Ian ari tu... :-(

fiza said...

Rasanya macam tau jer. Klo betul tahniah lah yer mekchu.

shaza said...

su, mabuk2 macam kita dulu ek.. tahniah yer..

@e_da said...

micah nak dpt adik ke? tahniah mekchu.. or period dah nak dtg.. hihi

syawalsimpsons said...

mmg mekchu ngah mls la tu...

Suliana said...

Mekcu berisi ke.hihi.klu ye tahniah :-)

R.R.Z said...

pregnant ek sis.
wahhh congratsss

ratusiput said...

sila bg kami hadiah kalau tekaan betul micah nak dpt adik.ehehe...(gila hadiah betul) tp elok gak mekchu sian micah takde geng...

Nini D.. said...

tahniah!!!!!

~MAWAR~ said...

nk dpt adik ye micah..=)

PUANSTOBERI said...

Ha...rasa2 cam tau je ni. aww..awww...

CaDLyNN said...

hah? mekchu pregnant?
congratssssssssssssssssssssssssssssss!!!

Nad @ MamaZakwan said...

peknen ek mekchu?
tahniah! :)

Bitt (double IS) said...

handphone dah baik ke lom? hehehe

QasehnyaRania said...

alhamdulillah...doa rakan2 mekchu semua.. :)

gumbira ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...