@churalliya

Wednesday, February 15, 2012

Korang ni kannnnnn...

#sentaphatimaknak

Tak sangka pulak ramai yang jawab betul.. hahahaha.. tipu!! Tak sangka pulak bila buat entry ala-ala macam tu ramai yang terus teka mekchu pegnen.. siap dah wish congrates tu yang paling menyentap.. hahaha rasa macam nak gigit-gigit cuping telinga kecilmu je tau..

Kemalasan mekchu semakin menjadi-jadi mungkin disebabkan berdebar nak siapkan dokumen untuk audit dalam ISMS awal bulan April nanti.. atau mungkin berdebar nak pegi Sarawak awal bulan depan.. atau memang dah dasar pemalas yang memang tak dapek nak nolong..

Atau mungkin betul jugak apa yang korang cakapkan tu.. (lagik mau buat ayat penutup yang mendebarkan). Apa-apa pun mekchu tetap sayammmm korang ketat-ketat..

12 comments:

QasehnyaRania said...

oo gitu kesahnya...itu belom lagi sebok nak ke istana kan ??
hehehe ...

klassss ko mekchu sebok ngalahkan mok datin ..hehehe

Bitt (double IS) said...

owhh really?????????? :)

Nad @ MamaZakwan said...

hahaha!mekchu ni lawak la..
kugigit2 cuping telingamu jua la, haha!
kalu btul pun pe salahnye, ye tak?
heheh
moga2... ;)

Nini D.. said...

syg sgttt dgn mekchu sampai rasa nak picit2 tinger mekchu

fiza said...

Saja jer mekchu ni tau.

Mr.Clive said...

alolololoooorhhh...heeee~

mummy_ayu said...

la..ingatkan betul2 la tadi..meh..nak gigit2 jugaks..

Alycia said...

aku pun skaang dh ada rasa2.. tu yg malas ;p

Pepel BoNda AmaNi said...

marilah kita meramaikan rakyat malaysia...jangan gigit cuping telingaku.. haahhahahahahahaha

InaAchik said...

hahahaa...
wak sgt entry2 konreoversi cenggitu... :p

mama_onie said...

Haish saja je mekchu ni! Saspen...

Hanih Borhan said...

Adoi! Sakit telinga, haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...