@churalliya

Tuesday, February 28, 2012

We're back for good

Tajuk tiru status kat fb. Gambar pun sama yg dah upload kat fb..
Lokasi yg sama dgn entry hari tu kan.. Baju papa-jit pun sama. Baju mekchu je lain.. Cantik tak? Hahahaha.. Ok, selendang tu pun adalah yang sama...
Hari ni papa-jit akan dikurniakan pingat. Ingat tak mekchu pernah cerita dulu tu? Nanti mekchu update.. Ye.. Janji akan update :)
Sekarang ni nak save bateri bb. BB adalah peneman setia kat dlm Balairong Seri ni.. Papa-jit nun jauh di kerusi penerima pingat. Mekchu nun jauh di kerusi pengiring. Enda nun jauh di hadapan dan lieza pulak nun jauh di sebelah kiri.. Kerasssssss....

15 comments:

mikamusz said...

congrats papa-jit... (apsal bapak tak nak buat belog eh.. sure loghat dia pure giler)...

Lynn Hamzah said...

wah...pingat apa tu? mek chu, tq sebab bagi semangat yer kat lynn...

syawalsimpsons said...

kerasss la sensorang tu kan..kakkakakak

Zakiyah Zainon said...

tahniah bapak!

amirah said...

tahniah papa jit..

PUANSTOBERI said...

Tahniah Papa Jit

*eh..tetiba tanjat boboi sbb ruangan komen blogger ni bertukar wajah. Huhu*

CikPuanHaLia said...

Dapat pingat? Tahniah untuk papa-jit. Semoga pasni lebih murah rejiki kalian berdua.. :)

CaDLyNN said...

congrats papa-jit

Nini D.. said...

teman pulak nun jauh di Taiping.. ;)

mrs puex said...

tahniah mekchu..

tahniah papajit..:D

happy for u..

chekpid said...

berganda-ganda rezeki utk family ko tahun ni. happy 4 u. congrats beb

QasehnyaRania said...

tahniah papajit B-) ..
suke mekchu yer...kene buat doa selamat ni... :)

::NureeN:: said...

tahniah buat papa jit..
comel gaya mekchu senyum g2 :)

Bitt (double IS) said...

congratulations la mekchu! hahahha

perghhh blog mekchu lama kaku dah nihh...habis la mekchu kejong dalam tuh...aekkekekeke

Alycia said...

rejeki omak budak dalam perut dan bapak budak hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...