@churalliya

Wednesday, November 28, 2012

Perbandingan mereka

Dah alang-alang pakai baju yang sama.. Jenuh malam tadi nak amek gambar najwa yang sama posisi macam abg-mi.. tak dapat jugak.. mungkin tak sama sebab tak de bear-bear tu kat tepi kot..

Pakai kan najwa baju biru.. kahkahkah.. tapi muka gegirl dia masih terserlah disitu..

Baru perasan dulu mi-cah rambut dia tak lebat macam wawa.. dan mi-cah tak seputih wawa..

Mi-cah ~ muka ikut mekchu dan badan ikut papa-jit; dan
Wawa ~ muka ikut papa-jit dan badan ikut mekchu

Itu yang kami dapat simpulkan setakat ini :D

12 comments:

Lynn Hamzah said...

dua-dua tetap comey...

zoora qushairi said...

ya allah cute nye baby....macam baby jopon :D

*SiRibenMerah said...

alololo comelnya....

Amanda Suria said...

xleh beza la..sama jer comel..

@YUNID@TI said...

betul tu dua dua comel je rupe die.... kita nak jugak...

JIVEBUMZ said...

comei wawa putih gebu2 gitu... sara plak abes dah baju kakaknye dia sental..kesian..macam nak kene pi beli baju baru utk dia nie..hai cepatlah gaji hehehe

Nad @ MamaZN said...

Sangaaat comel!!! =)

amirah said...

persamaan = dua dua comellll

aquagugurl said...

dua2 kiut..rupa macam anak cina pun ada

CuTeMiUt78 said...

dua2 tomey2.. dua2 ikut mekchu ngan papa jit.. ;)

QasehnyaRania said...

anak perempuan ikut ayah
anak lelaki ikut mak :D

tp dua 2 ttap comel :D
tahniah mekchu dah sepasang.. ;D

therosputih said...

rambut wawa...abg long takleh lawan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...