@churalliya

Tuesday, November 12, 2013

Tak de gambar, maka tak de entry

Kat rumah dah payah nak pegang talipon.. Asal pegang je budak kecik ni mesti datang terkedek mengendeng kat sebelah..

Pas tu nak tengok video yang ada muka sendiri.. kalau muka orang lain dia marah...


Nanti dia guling2 kat lantai kalau nampak kita bukak video anak orang lain dalam talipon tu.. kalau tengok sekejap2 tak pe.. ini kemain lama lagi... tiada istilah bosan budak kecik ni...

Habis jadual mama ngko nak check ig, fb, wassap.. candy crush lagik la lama tak berusik...

Nak amek gambar dia pun dah susah.. ye la asal kita pegang je talipon, nak tengok video sendiri je kejenyaaa... pas tu tak boleh la kalau buffering kejap..dia nak start berguling dah...

Sekarang kena banyak amek keek, tapi jangan upload.. Play video dari saved keek paling selamat..


by mekchuN (^_^)

10 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comel

Suliana said...

sama mcm anak kita. muka sendri je nak tengok. perasan comel lah tu. haha

syawalsimpsons said...

seronok nak tgk muka sendiri la tu

syawalsimpsons said...

nak tgk muka sendiri la tu..kikikikiki

Bitt (double IS) said...

baby najwa pon satu tepon gak!! :)

Dee said...

dia nak merampas takhta tu..hati2..hahaha..

Mimy Hamid said...

eh sama la mekchu fayel pun suka tgk video sendiri dan budak budak lain...

Iyiana said...

ok la tu kak sue selagi dia tak hempas tepon macam luqman. hee

Nini D.. said...

ensem rambut wawa!

QasehnyaRania said...

mesti wawa cakap
"macam sama jer, macam serupa jer.." hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...