@churalliya

Friday, October 24, 2014

Wawa dah 2 tahun

Celebrate birthday wawa baru-baru ni..

Semua pun last minute.. macam biasa, mama ngko ni memang suka berdebar.. hahaha..

Nak belanja muka birthday girl ni je dulu.. Full entry kendian..

adik wa!!!

Sekejap je dah 2 tahun.. rasa macam baru semalam menerankan wawa.. hahahaha..

Celebrate birthday wawa kat 9 Lakes Restaurant.. best!!!!


Nanti mekchu nak share info pasal 9 Lakes Restaurant ni.. Sangat rekemen untuk celebrate party sebab sangat privacy..

Kat seremban limited kot tempat2 yang macam ni.. So orang-orang Seremban, nanti mekchu share info ok..


by mekchuN (^_^)

7 comments:

amirah said...

dak tecik ni dah 2 tahun....waaa..memang rasa baru aje bc cerita teran tu..hehehe... hepi besday wawa...

ayunidati said...

Ye la betul tu... sekejap je masa berlalu... rasa baru baca pasal die melahirkan si kecik ni... ape pun apy besday wawa comel...

ayunidati said...

Ye la betul tu... sekejap je masa berlalu... rasa baru baca pasal die melahirkan si kecik ni... ape pun apy besday wawa comel...

Lynn Huraiza said...

sekejap jer wawa dah 2 tahun ek...happy belated birthday utk wawa...

Unknown said...

Sebaya la anak kita yer, anak saya lahir awal bulan Sept...Anyway Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

Anonymous said...

tasik jaya ek? nape micah tak invite auntie ila :"(

QasehnyaRania said...

dua tahun dah.
alhamdulillah.selamat ulangtahun wawa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...