@churalliya

Monday, November 28, 2016

PENGAKUAN - PART AKHIR

PART AKHIR . 

Siapa pemilik gambar ini? .


Sayalah pemilik gambar ini.

Bertahun saya menanti untuk mendapatkan kulit wajah yang lebih sihat, lebih ceria secerianya perwatakan saya. .

Berdepan dengan masalah jerawat berbelas tahun,menjadikan saya bergelut membina keyakinan diri.Ini menyebabkan saya lebih mensyukuri setiap nikmat yang saya nikmati. Allahu,..sungguh saya lelah 😣 .

Tak banyak yang saya minta masa mula-mula berkenalan dengan #seqybeautyproduct 11 bulan yang lalu. .

💚 cukuplah kiranya dapat bantu saya mengurangkan masalah jerawat bernanah+berdarah .
💚 bantu saya mengawal masalah kulit muka yang berminyak. .

Alhamdulillah, DIA beri lebih dari itu dengan izinNYA dan #seqybeautyproduct sebagai asbabnya. .

Inilah saya yang sekarang. .

Jerawat2 manis masih dtg mnziarah terutama apabila bulan mahu "mengambang" 😛 tapi tiada lagi jerawat nanah+berdarah. .

Jadi,....nikmat mana yang masih saya dustakan? 😢 .

Terima kasih #seqybeauty . .
Terima kasih @churalliya .
Sebab gambar cium #bbcream awak tu, saya terus jatuh cinta dengan #seqybeauty

Kredit kepada customer Seqybeauty Emi Syafinaz yang sekarang dah jadi dropship mekchu pun.. Berkat kesabaran dan keyakinan!!!

Sebarang pertanyaan mengenai produk SeqyBeauty boleh WA mekchu kat nombor bawah ni..

012-6080784
012-6080784
012-6080784
012-6080784
012-6080784

Pengakuan Part I
Pengakuan Part II
Pengakuan Part Akhir


by mekchuN (^_^)

1 comment:

Myalycia said...

wow, mmg betul2 nmpk perubahan ;)

ehh nnt kita nk share testimoni ni yer ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...