@churalliya

Wednesday, September 2, 2009

Tenang

Semalam kan hujan dr pg, sesetengah tempat tu smpai nak berbuka pun renyai2 lagi.. suka sgt sgt ngan suasana ptg otw blk rumah ptg tu..

nmpk tak kabus2 kat kaki gunung tu..

ntah, rasa nyaman je petang semlm, tenang... drive pun relax je.. bila tgk kabus kat kaki gunung mcm nak berenti je kat situ. nak hirup udara segar bugar.. tambahan pulak rumput ngan pokok2 baru kena simbah dgn air hujan.. kita yg puasa pun rasa segar..

ada kebun yg dikerjakan oleh mereka yg tahu konsep berbudi kpd tanah

tu ada kabus lagik

inilah kelebihan bila tnggal kat kg.. kalo kat umah kiambang tu tak tentu ada pokok2 hijau besar yg berjaya hidup.. hehehe..

bila sampai umah pulak, mata terus kagum pandang pokok2 orkid mak yg berbunga tak berenti.. cantik..

koleksi orkid mak

bila masuk umah lak, dgn perasaan tenang.. disambut pulak ngan si bobot najmi nih.. bibik baru nak mandikan dia.. ee... geram!!

tgk ketiak saya..

alhamdulillah, hidup su makin ceria dgn kehadiran najmi syahputra..

1 comment:

rozana said...

kan...
betul x org cakap?
apa yg ada dkt sekeliling kita itu
kdg2 kita x perasan..
tp itulah yang terbaik pernah kita ada!
wah..bnyk masa betul mummy update blog..
jelessss...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...