@churalliya

Friday, February 26, 2010

salam Maulidur Rasul


seronok yee korang dpt cuti lama.. jgn pandai cuti je tapi tak menikmati.. (ada mcm ayat org jeles tak?) hahaha..

arahan dari pihak atasan supaya kehadiran diwajibkan. maka dgn itu, gigihkan diri utk dtg berarak dan berselawat bersama sempena hari maulidur rasul 2010.. sbnarnya inilah pertama kali lalu sendiri track perarakan (kalau perbarisan pun ikut laluan yg sama gak).. selama ni tgk lakiku je yg sungguh2 berbaris la, berarak la untuk majlis2 rasmi negeri..

nmpk je mcm senang, bila dah bejalan... habis keluar peluh jantan.. hahaha.. ini dah x yah g erobik pun x pe..

tau tak apa tema thn nih.. soklan PTK ada keluar nih.. temanya "Insan Cemerlang Ummah Terbilang"..

mcm mana erk bleh dpt amek gmbr dr atas lak? bukan kena ada kat dlm padang tu ke? hihihi..


kontijen SUK.. tgh berdebar masa ni tunggu timing masuk barisan ;p


gmbr kitowang wajib ada.. jln lenggang kangkung je..

6 comments:

Anna Isa said...

so, su berarak la tadi? tahniah...kita berarak kat sekolah je...jumaat depan..

churalliya said...

kenapa lmbt lak?

Anna Isa said...

biasa la su...nak kena cari hari yang cantik...kan hari jumaat hari yang cantik untuk berarak....

Rosnizam Mat said...

Su biarla hero tan sikit putih melepak kang x macho lak..

churalliya said...

anna : bukan ke maulidur rasul hari tu mmg Jumaat? kenapa x buat sambutan terus? konfius la..
zam : wei.. ko komen kat salah tmpt nih..

Anna Isa said...

la...kan jumaat ari tuh sekolah cuti...umum...penang cuti la...ko tak cuti ke sue?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...