@churalliya

Thursday, November 4, 2010

Budak manis ni anak artis

Semalam masa app ngan doktor ngan KL.. dah nak balik sekali dgr riuh2 kat ruang legar dalam tu.. nmpk ada sorang budak yg asyik je tersenyum.. semua org dia salam & senyum.. senyum & senyum.. asyik tersenyum..

najmi mana bleh nmpk org lebihkan budak lain.. so, dia lari2 dan enterpreme kan diri.. nak tarik perhatian org2 kat situ.. perangai sape lah yg ko ikut nih??

mula2 tgk budak tu mmg tak perasan.. sekali nmpk omak ehh baru lah tingggggggg... lampu mentol mekchu bernyala.. ohh anak dorang lahhh.. mata ni laju je bapak dia.. tp tak de.. ohhh idola ku...

omak ehh nak cepat g check up baby kat dlm perut pulak.. rasanya O&G yang sama ngan mekchu... kot...

apa lagik!!.. camera.. camera... pantassss ko noks..

pernah tgk anak dorang dlm rancangan fesyenista manja baby kiko dulu..

tgk muka pun bleh teka kan.. iras ikut papa dia.. maniss ikut mama dia..


mintak kerjasama semua tolong JANGAN compare kan hidung najmi ngan hidung ryann.. dia kan anak artis.. najmi pulak anak org yg ado-ado aje.. hahahahahahaharinakhujan..


tak pe najmi.. jgn tertekan.. walau pun dia anak artis, tp najmi tetap hensem di mama mama..


yo yo wasssap yo..


sebelum balik, pandai si ryann ni salam najmi

soalan : kalo korang seorang yg hebat, cuba teka budak manissss td tu anak siape??

31 comments:

joijoi80 said...

anak rita & aidil..kan..kan

aliesha kirana said...

jawapan sama dgn di atas..hehehehee~

mummy_ayu said...

sama juga dgn jawapan di atas..anak Rita & Aidil..

~~@lyci@~~ said...

mmg dah cam dah anak rita rudaini.. sbb pernah tgk kat rancangan baby kiko ke apa ntah..

Iena said...

xper najmi, di mata 'kakak ina' (muakakakkaa), najmi tetap hensem.
najmi budak debab pipi tembum!
rasa nak geget pipi dia tu!

jesnita_ns said...

anak aidil n rita rudaini..peknen lg rupanya si rita eh..

mekchu said...

joijoi : ya betul..

aliesha : copy pes jawapan.. hehe

mummy_ayu : betul...

alycia : fesyenista manja baby kiko

iena : terima kasih akak iena :)

jes : ha ahh.. gaduh2 pun pegnen kan.. 3 mnths dah

Nad @ MamaZakwan said...

yeay, sudah ku cam..anak rita rudaini & aidil :) takde gambo maknye ke? hehe

Softtouch [Hanim] said...

anak rita n aidil...xde pic rita rudaini ke mekchu?peramah yer anak dia..nk ngan org...pndai mak dia ajr

AKO @ retna said...

O&G check up???
mekcu pun ada 'isi' ke dalam perut? ehheehe

mekchu said...

nad & hanim : mak nye ada.. tp dia mcm nak cepat di check up baby dlm perut pulak..

ako : dlm perut skang ada isi cacing je.. gi hilangkan blk karat2 yg ada dlm perut b4 bleh proceed for t baby :)

Utt said...

anak zaquan n rita kan?

Faryza said...

ehhh..jawapan sama je smua. betul la tu kan.

Dee said...

teka teki senang sgt..anak rita ngan aidil lah..kehkehkeh..

therosputih said...

comel...peramah gaklah anaknya kan...dah biasa dunia artis...

zie said...

najmi tetap vogue, and tetap comel apa.....

go najmi , go!

joijoi80 said...

berharap sgt jgnla depa divorce.. dunia artisni ceraiberai tu cam biasa ajer.. teringat nora danish pun bercerai masa ngandung, anne ngasri pun camtuh... susahnya nak tgk pasangan artis tu bahagia sepanjang hayat

mekchu said...

utt : yep.. anak dorang.. maniss kan

faryza : hehehe.. dah betul la tu

dee : pemanas badan kasik yg senang2 dulu.. nnti mekchu wat teka teki teka tekuk lagik..

therosputih : dr kecik dah ajar peramah.. sok dh besar bleh jadik artis jugak

zie : najmi jugak tatap di hati ku

joijoi : rasa mcm nak bwk ryann tu balik sbb kesian dia tatau apa.. harap2 x smpai divorce

joijoi80 said...

mcmtu la sbg peminat kita doakan kebahagiaan pasangan artis ni.. x kira mana2 artis pun hatta bukan artis pun...

nuyin2u said...

ryan comel, najmipun comel

Seri said...

owh, tak baca lagi pun tau anak rita & aidil.. hebat la kak su ni.. jauh nye cek up sampai ke kl kak?

CaDLyNN said...

anak rita n aidil

takpe najmi..najmi tetap lebih encem dimata kakak..

ahaha..kakak katenye =P

cik hani said...

pn sue...anak kawan kite ni.hekhekhekhek.

nuyulaisy said...

anak rita rudaini..btl x???

rozana said...

meksu nk tahu x..
napo gaduh pn pegnen..
sbb lps gaduh..baik2..
pas2 ..terus...xxx..
haha...
org slh teka lar..
bole teka iqram dinzli..
tp x kawen lg kn..

azzey said...

mekchu:mmg seiras muka ayahnya

Dayah said...

anak rita kan.kat maneni??kat somban ke

violet VC said...

anak rita n aidil la..
kecik2 da glemer kan..hehe..

ni kat mane?

CuTeMiUt78 said...

hik...hik..hik.. dah baca n3 sebelum ni.. tak dan la nak meneka

Anonymous said...

Ni kat hops mana mekchu?for sure bkn calang2 hops kan?

e.l.i.z.@ said...

wahh jumpa anak aidillllll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...