@churalliya

Thursday, March 25, 2010

ada apa dlm khemah?

tgh siap2 dlm bilik lepas mandi.. sekali dgr najmi nangis2 kat dpn tv tgh main ngan papa dia.. buat x heran je, kasik chan papa dia layan kerenah anak yg mcm2..

makin lama suara najmi makin marah... siap jerit2.. ntah apa la yg dia x puas hati tu.. tp x de lak dgr suara papa dia.. pelik??? jenguk kat luar bilik nmpk najmi tgh sondol2 kat khemah dia mcm nak ambil sesuatu..

jenguk lagi dekat tgk apa la barang yg dia nak amek.. sekali HAHAHAHAHAHAHAHAHA... bukan nak amek barang.. tp nak keluarkan orang dlm khemah dia tu.. HAHAHAHAHAHAHA..

tgk aje la perangai 2 beranak nih.. happy sgt bila tgk ada perkara baru yg dibuatnya.. mmg tak pernah terpikir tahap gurauan mcm nih..

najmi tertekan ada org dlm khemah dia..


itulah 'barang' yg najmi cuba nak keluarkan tapi gagal.. hahahaha.. gile ngko nak keluarkan 'barang besar' mcm tu..


kiri dan kanan ku.. ohh indahnya..

10 comments:

Ezlina Mustafa said...

wakakakaka..giles ar..permainan paling bosa ader dlm tuh..hahahahaha lawak ar..

Pak Mie said...

jgn omak ngan abah ea skali ado kat dalam tu sudah... nayo budak tu... hehe

Lieza Abu Samah said...

hehe.. mmg btul su.. xtpikir smpi tahap mcm tu dia org nak bt... kat opis kemain serius tp kat umah.. mgalahkan bdk kecik lak.. hehe oppsss!!

Sha Chip said...

mak ai perangai ko bapak...memang patut mudir rotan ko tiap2 tahun...

Masdiana Mat Nor said...

syok woo...kalau dapek menyakat tahap gaban cam g2......hehehhehe...bilo dio dah bosa nanti tak dapek nak nyakat cam2....hahahahhaha

Masdiana Mat Nor said...

tp muko cebek dio tu sweet la...mintak simpati kek sue tu...tlg la keluakan bondo yg bosa tu dr kemah dio...hehehhehe

Suhaida Mazni Sulaiman said...

best la Najmi leh tido dlm khemah..nti mama lg nak join...

Bapak Gonjolong said...

ayolahai...
gambar tu pon nak di uplot eh
tp cute gak pemenan tu kan??

Capo Grande said...

ahaks!

QASEHNYA RANIA said...

hahahaha...comei muka mi-cah...
cian dia kene buli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...