@churalliya

Thursday, April 22, 2010

Thinking of some THING

sumber gmbr : mr.goooooogle


Bila dok sorang2 tu saya mula terfikir untuk.......

...
...
...
...
...

mengadakan contest.. tapi bila pikir blk malas nak buat sbb ada ke org nak masuk? sue nih bukan nye glamer..

so, terus terkubur cadangan itu...

tp tak mustahil tetiba keluar pulak contest kat sini kan.. tajuk contest dah ada dah.. cuma tgh pikirlan hadiah..

tgk lah, kalau kekuatan tu ada nak buat, maka akan muncul lah contest tu di sini.. tp kalo perasaan malu tu masih menebal, tak do la jawab ehh.. hahaha..

8 comments:

Muhammad Adam Rayyan said...

adam masuk... adam menang yey!!
bak adiah lekaih!! wahahaha

.::WaNiE::. said...

aikk

belum masuk adam da menang ? ahahha

churalliya said...

tu la pasal.. belum kira pun 1 2 3 dah ada pemenang..

Don & Nor said...

mek su - nanti jawab tagged nooo...hihi

CikLilyPutih said...

ala buat jelah contest tu, boleh gak join kan

(^ . ^) said...

wat aje contestnya..adala yg nk join nnti..
sue ada game tag..selak ni
:p http://soclose2213.blogspot.com/2010/04/1.html

CuTeMiUt78 said...

eemmm.. takpe.. buat je.. sure ada yg masuk punya..klu dah buat contest jgn lupa info k..insyallah akan dijoin

churalliya said...

insyaAllah, akan buat.. thanks all.. anda semua kekuatan saya.. ceh!! mcm ayat artis menang anugerah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...