@churalliya

Monday, June 14, 2010

Klebang ke Krubong?


"sbnarnya kan pa, mama salah tulis status kat fb td.."
"kenapa?"
"mama tulis nak gi makan nasi minyak kat klebang.. rupanya kita gi krubong"
"hahaha.. padan muka"

itu pun setelah ntah beberapa kali mekchu menaip perkataan KRUBONG kat garmin.. x perasan pun.. kali ke-8 menaip baru teringat status kat fb dah salah.. hahaha.... alah, korang bukan tau kalo mekchu x bg tau kan..

kalo taip krubong garmin x jumpa.. tp kalo taip masjid beringin baru jumpa.. haha.. mcm2 laa..

kami yg kebosanan.. posing dulu sementara tggu bro.john yg keluar gi basuh keta... uhhhhh.. x bleh langsung keta terpalit kotoran..


"ala mama ni.. dik jimmy kata tak suka mamarazi, tak suka laa....."
susah tau nak amek gmbr budak ni


najmi & bibik.. lagi 4 bulan je dik oii.. alahai...


mekchu & mak terchenta


bibik yg menjadi peneman setia mak di rumah

lebih kurang kol 12.00 dah smpai krubong.. saje taip krubong byk2 kali kasik lekat kat memori mekchu nih.. terus terkam pengantin yg sgt lah manisssssss hari tu..

ayu ni sepupu mekchu.. ramai dah sepupu yg lain kawin, tapi x upload.. masa tu blom ada blog atau pun mekchu mmg malas nak upload.. mekhu ke sana bukan dtg makan semata tau.. kering peluh ni tolong lap pinggan.. hahahaha.. tak caye tgk ni..


sementara anak bujang yg sorang ni setia menunggu.. mcm org pangkal..

kalo kat area melaka, n9 selalu ada kena tol.. korang pernah dgr/tgk belah pengantin pompuan mintak duit tol dr pengantin lelaki? kena prepare byk sampul wooo... bukan 1-2 tmpt kena tahan.. selalu yg kena kat pintu masuk, nak naik pelamin, nak duduk atas pelamin... kekadang smpai kat pintu bilik pun dorang tahan kena byr tol.. hahaha..

semua pakat main tadah tangan.. seronok tgk telatah pengantin lelaki yg kalut.. lambat pulak smpul duit ni smpai..


mekchu yg kepuasan dpt sekeping..


serba fefel.. sama cantik, sama padan..


bro.john baru lepas paw air anak dia..

dlm kol 3 ptg, kitowang gerak blk sban.. dah x yah on garmin masa ni.. hehehe.. smpai je sban, perkara wajib bro.john-pekena teh tarik... gatal2 badan eh kalo sehari x dapek teh tarik

teh 3 layer tu sgt sedap.. sgt enak diminum ketika cuaca panassss...

4 comments:

rozana said...

cian kt pengantin lelaki kn!
derang x baling sweet n coins ker?
kalo bdk2 ni..itulah yg ditunggu2!

mekchu said...

x de lak baling coins & sweets hari tu. kalo x salah itu adat org johor kan?

lily lotus said...

aah kalau tak bgtau salah status tu bukan kitorang tau pun..tett!

mekchu said...

tett tettt.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...