@churalliya

Tuesday, June 15, 2010

tak de nampak...



Perkataan fav najmi ialah "tak de".. kalo ckp x de mesti siap dgn tangan-tangan sekali..

smpaikan opismate sue ingat najmi dah pandai ckp sbb bila dia tya najmi "papa mana?".. & of kos lah najmi jwb "x de".. dah itu je yg dia perfect!!

satu hari tu dlm keta.. dia tgh excited tgk air kat tepi jalan tu.. bila dah x nmpk air tu terus dia ckp
"tak de nmpk.."

hahahaha.. kitowang bantai ketawakan dia..


cumel je rasa bila anak dah mula pandai ckp kan.. mesti lepas ni akan ada byk perkataan & ayat yg dia akan bina sendiri..

ehh.. nak wat milestone najmi la.. baru 3x je buat kot.. punyaaaa lah rajin mama dia nih..


saje tepek gmbr najmi separuh bugel ni.. gmbr masa dia 3 bulan dan yg apa dia tau buat adalah tido & tido & tido..

3 comments:

~~@lyci@~~ said...

mmg seronok anak dah pandai ckp.. lg2 kalo dia dah pandai sebut papa & mama.. so swittt hehe..

mekchu, alycia dah bg add.. check it out ;)

afendi ariff said...

x de komen!
heh!

Teyha is daddy's girl said...

chomell...
sy ske...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...