@churalliya

Friday, October 15, 2010

Pembuli kah Najmi?

Masa kat Klink Kanak-Kanak Dhillon 2 malam lepas...

Ada sorang budak pompuan ni datang nak main2 ngan najmi.. sbb najmi mmg konker habis semua permainan yg ada kat situ.. sape yg cuba nak kacau dia, mesti kena lepuk lepak ngan najmi.. tak kira, dlm klinik pun klinik lah.. suara petiran mekchu pasti bergemaaaaaa gemaaaaaaa gemaaaaaa (sound effect itu mmg mahal)..

rasha dorang berdua ni shangat sherashi bershama.. rmbut pun nak shama, tnggi pun nak shama.. besar pun nak shama.. tak perashan shangat mana mak bapak budak tu.. apa kes ckp sherupa sheila majid nih??


kepoh je nak tgk mak bapak dia.. anak comel, mesti mak bapak pun comel kan.. huhuhu...

dok ralit nak amek gmbr najmi ngan gadis manis itu.. sekali ini yg dapat... mekchu bantai lah tergelak.. smpai skang kalo tgk mesti nak gelak..


ini mmg sebijik perangai bapak najmi.. hahaha.. baru2 kenal dah jadi pembuli.. gadis manis tu merelakan pulak cium tapak kaki tuu.. hahahaha..

matik la kalo parents gadis itu baca belog nih..

15 comments:

Seri said...

kak su, mmg tahap gaban dia pya lawak.. sy gelak2 dr tadi, tak benti2.. parahhhh dh ni.. mcm2 hal najmi ni tau.. wah, sy pun suka bwk pg dhillon coz datuk dr. tu baekkkkk sgt...

eiNa said...

kakakkaaa... cium tapak kaki tuh.. adehh.. lawak2...

minah senget said...

gambaq last tue mmg saya bantai gelak kaw2..hahaha!!!!

Softtouch [Hanim] said...

hahahhahaha....budak tu pun siap bauk tapak kaki najmi..notti oo najmi...

littlehumblelynn said...

adoikhhh

like papa ke??

alahai......comel jerkk!!

lily lotus said...

hahaha..tau takut :P

ehh cop! last weekend nampak abg zack cool pindah. move kemana? dia dah jual ke rumah tu

AKO @ retna said...

hehehehe najmi pembuli ker?
tapi rata2 anak sulung ni mmg pangai mcm tu kan...

mksd, sbb dia sulung n sorg, so dia rasa sumer org kena ikut rentak dia.. ahhaa

pastu dia rs dia bole buat sesuka ati...

anak buah kita yg satu tu pun mcm tu gak.. adeh pening layan..;-)

Chekpid said...

klako la najmi ni...ooo kecik2 nak jadi pembuli yea...tu mintak restu ke? smpai kena cium tapak kaki...adoyai!

makdara TERdiva said...

hahaha..nak gelak..nak gelak..:)

rozana said...

ala najmi..
smpe camtu skali
peminat die wat..ish2

Anonymous said...

elok la tu. maknye pon, tgk je n siap tangkap gambo lg...
~titie~

illafira said...

isk isk.. cian bdk tue. kena buli

mummysyafie said...

astaga..siap cium tapak kaki tu...hahaha..sian dier kena buli

jesnita_ns said...

hahhaha..lawak...mmg lawak najmi ni..

therosputih said...

dasatnya buli...agagaga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...