@churalliya

Thursday, October 14, 2010

Sorok lah mutiara korang

Kalau ada mutiara, intan berlian atau barangan beharga yang lain... sorok kan lah... tak elok kalau org lain nmpk.. nnti kata saje nak menayang pulak..

tgk mcm mekchu nih...


tak nmpk apa-apa yg disorokkan.. tp sebenarnya ada!!! mutiara yg sgt mahal harganya..



taraaaaa... nmpk tuh.. sakiiiiiiit sgt kalo tersentuh.. ahhhhhh luasnya dahi ku..



tp berjaya disorokkan tanpa diketahui oleh perampuk di sekeliling.. bahye woo kalo dorang tau, konpem mekchu akan diekori.. lemas lah i will follow u, u will follow me nih.. hahahaha..


suruh paparazi tu keluar dari bilik I sekarang.. I need privacy.. hahahaha tetiba....

sejak umur dah berganjak ke arena 30-an ni, parasit itu dah jarang tumbuh.. agaknye dia pun dah tak selera nak hinggap kat kulit yang kurang kenyal nih.. hehehe..

tp sesekali tumbuh, kemain besooo lagik.. itu kalo tumbuh kat pipi ke, dagu ke, bleh amek MC tu.. hahahaha
..

najmi tak bleh nmpk spotlight mekchu tu.. nmpk je mesti dia senyum2 pastu cepat je tangan dia tekan.. tekan bukan tekan tekan manja, tekan kaw-kaw nye.. hadoiiii...


tp kali ni bleh tarik napas legaa... len kali kalo nk tumbuh, pilih tmpt2 yang bleh berteduh mcm tu tau.. sejukkkk je... tp tak yah la ajak kawan2.. hahahaha..

18 comments:

Seri said...

kak su, lawak la.. hehe.. mutiara or mutirara?? tet...

mekchu said...

mana mana??? x nmpk pon.. hahahahha.. malu ahhh... hahahaha...

Iena said...

arghhhhhh... igt btol ade mutiara br keluaran rafflesia ker aper... sekali jerawat batu daaaa... hahahhaa

marinahunny said...

hahahaaha tekanan gue, ingt mutiara betul td...hahaha

Anonymous said...

hehehe mutiara ke spotlight kak sue (",)..nurul dah jatuh ati la ngan blog kak sue nie...mesti heran kan nurul mana la nie..nie nurul menantu mak mok la(mesti tgh konpius lagi kan)..teruskan menulis yer..chayok..chayok

~~@lyci@~~ said...

oh, najmi dah pndai picit mutiara mama ekk..

MieZa said...

lawak lah najmi..sweet jer..heeh

illafira said...

hahaha.. tertipu laa..

Ya ALya said...

ya ingatkan mutiara betul la tadi.....tertipu i..

e.l.i.z.@ said...

igt kan mutiara apa heheh rupanya jururawat daaa

shaza said...

mekchu, kita ni alah seafood tapi suka makan pulak.. kalau terlebih makan mula la naik mutiara ni..

cik hani said...

alamak...kite nye mutiara nak tumbuh kat hidung la.mcm mana nak sorok ni...?? hehehehe.

soclose2213 said...

golek2 gelak baca entry ni..

sue ada award..=.=

Softtouch [Hanim] said...

igtkan apalah..rupenya jerawat manis gitu..he he he..pndai plak najmi picit jerawat yer...

nuyulaisy said...

akak ni lawak btllah....

rozana said...

tp ok ape dpt pimples sekali sekala..
sbb hormon remaja tu msh ada lg dlm kulit kita tau!

Anonymous said...

cehhh. tipah tetipu...
~titie~

QASEHNYA RANIA said...

oh ! penipu rupanya..ingtkan mutiara betol upenya cik puan jawat..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...