@churalliya

Friday, February 18, 2011

Seri Wajah

Sejak tepek kotak kotak yang bewarna warni kat atas belog ni, terasa macam berseri sangat..

Kejap kejap rasa nak bukak.. kejap kejap nak bukak lepas tu tatap dengan penuh perasaan...

Cantik kan... sila jawab cantik sekarang!! kalau dah cantik tu tak reti-reti nak klik? hehehe...

Special thanks to diana mappiau yang tolong mekchu tanpa jemu ;)

16 comments:

cik hani said...

Ni apa pulak kak??hehehe.

-aNida OtHmaN- said...

chantik..kotak empat segi ada mcm-mcm ikon dalam tuh...
kalo rasa lapaq pizza jom klik pizza.ehehehehehe

.::WaNiE::. said...

walaupun tu adalah iklan churp2

tp mmg meriah !!

A.s.t.i.n.a said...

Mek.. tepek pic2 Mek situ saya lagi ska

AKO @ retna said...

menarik.. iklan tu buat sendiri ke camno?

MAPPIAU said...

ececece sesame kak, kicik punye la tuh hihihi

auwwww malu ai okeh, terus muke saye berseri2 dah nih hahahaha hover ko :P

Faizaharis2 said...

apekah itu?? cer cite cer cite....:D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cun..cun....dah cakap cantik dah..ha apa lagi..xreti2 nak belanja aiskrim mekdi....hehehhe :P

Kancilbiru said...

rasa ceria bila masuk blog ni....oren yang ceria...lalala

Dee said...

iklan ke? dpt duit x?

Farra Dhelina said...

tak fhm..ni utk ape mkchu?

littlehumblelynn said...

wahh..terrornya...sapa wat coding nih ?

mummysyafie said...

tak baper faham mekchu. apa kegunaan nya..? setiap kotak tu ada link sendiri ke?

CaDLyNN said...

meckhu..cmne nk susun jadi kemas mcmtu ek..cer ajar sikit...nk wat gak..nnti lin click ye :P

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

haah, shantek..
kaler2 ghitu..
share la tutor mek chu, ai blom gheti agi ni.. =)

CuTeMiUt78 said...

wah siap dah ada ruang iklan ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...