@churalliya

Saturday, March 26, 2011

Ada upah bila kena tinggal lama-lama..

Dapat perkhabaran pekan kuah & idaman suri tutup hari Jumaat.. dah sedih2 dah sebab panjang jugak list yang dikirim di idaman suri tu.. x pe la, dah tutup nak wat cane kan...

papa-jit memang ada cara nak pujuk hati binik dia kalo kena tinggal lama-lama...
ada toto, kinder bueno, ferrero roche, kain sutera & t-shirt bob marley utk mekchu.... orang yg paling banyak dpt hadiah...

pas tu ada jugak minyak gamat (najmi asyik tergelak je bila tgk minyak tu banyak sangat.. entah apa yg lucu ntah laa...)
najmi dapat 5 helai t-shirt ngan menan...
ada jugak dunhill 2 katon, kit kat ngan jajan..

menan kipas tu tak sampai 2 jam, tnggal sebelah bilah sayap je... sebelah lagi dah di koyak kan...

tanda terima kasih dari seorang anak... 

tanda terima kasih dari seorang isteri tak boleh di tayang kat sini... luar biasa sikit.. hahahaha....

21 comments:

Iyiana said...

waa.. tshirt bob marley tu

illafira said...

best.. pandai amik hati

illafira said...
This comment has been removed by the author.
Shu Shinju said...

waaaa..bestnye...byk dpt hadiah sebab kena tinggal..hihi.. camni kena tinggal selalu pon xde hal la erk..hihihihi....

Lee-Yan-Naa said...

:D best2

ratusiput said...

wahhh...tu bru 4 ari tu.kalo 4 bulan...???penuh satu bilik hadiah.isteri ngah mengeram ek...hihihi...

~~@lyci@~~ said...

adoiii.. nk jgk tgk tanda terima kasih si isteri tu hehehe...

rozana said...

berbaloi mekchu kronik merindu kan!!
hehehe..

Emy Omar said...

Happy la mekchu ye

Farra Dhelina said...

amboi luar biasa! pewittttt

NeenaAnuar said...

so lepas nie mekchu leh lah mintak ken tinggal selalu... hahahaha.. :p

takpe2.. paham tang yg luar biasa tu! :D

CaDLyNN said...

bnayaknye dapat hadiah~

e.l.i.z.@ said...

wowieee sonotnya! sonot bukan tang hadiah tp tang luar biasa tu :P

littlehumblelynn said...

langkawi..? best giler bab coklat tuh....yummy2x..

✿ etiey erywan ✿ said...

hahahhaha bab hadiah yg tak tahan tu! wajib kan.... hahahahha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

luar biasa??? wow...sangat menarik minatku..lalalalalal...

InaAchik said...

mak x fhm ler nok upah luar biasa tu... ce citer... ce citer!!! hehehehe...

kalo gini lah habuannya, ader jer org yg mintak ditinggalkan ni nanti....

MAPPIAU said...

alaaaaaaaaa ingatkan ade tadi tayangan tanda terima kasih dari si isteri, cepat2 dah skroll sampai bawah akekeke :P

Just Call Me Bitt said...

ahhahhaa betul3x

Mimy Hamid said...

tanda luar biasa yang dinantikan auwwwwwww...weh tayang sket semua brg papa jit beli..hehe

QasehnyaRania said...

bapa dan anak yang sporting ...:)
semoga mekchu terus bahagia bersama mereka..amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...