@churalliya

Monday, March 28, 2011

Bunga-bunga-an di kepala

Bila mekchu pakai bunga rose atas kepala, kak jemm pakai bunga matahari atas kepala...
Bila kak jemm pakai bunga bougenvilla (kelasss nama saintifik) atas kepala, mekchu pakai bunga rose yg sama jugak atas kepala...

 bunga rose yang merah lagi mekar mewangi.. 

 bunga matahari yang ceria lagi memberansangkan..

hazry saje 'sailang' tak nak bg tau pun bunga rose mekchu senget..

bila 2 kepala bergabung.. hahaha.. bahaya kalau membiarkan 2 kepala ini bergabung.. boleh meletoOop!!! mekchu tgh pakai heels & kak jemm hanya pakai selipar, tapi kenapa dia masih tinggi?

okeh, kalau korang nak tgk bunga2 terkini macam kak jemm pakai, sila terjah http://www.sh0ppink.com/
sekarang!!!!!

20 comments:

-oP_ida- said...

hihihi....bunga ataih kepala....cumilnyaa mekchu...

suka ngan shaWl Kunin tuh..bunga dia kembang

~ Mama Adam Zikry ~ said...

aiiii, sat g aku nk tunjuk riben atas kepala lak hehe..

mummy_ayu said...

wah..cumel2.....

CaDLyNN said...

nak bunge rose tu boleh tak? :p

ratusiput said...

wah kelessss kan main pakai2 bunga di atas kepala.ehehe...itu bunga matahari tak berat ke... :)

Dee said...

cantiknya bunga2 atas kepala..lepas ni selit di telinga ye..:)

Fieza79 said...

wahh main tayang2 bunga atas pala la plk...hehe cantik..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ehehe..samela kita..if pakai kasut tinggi skit pon still rendah dari org len..uuuu

cantik bunge..eheh

marinahunny said...

comelnye sepit bunga rose tu..kirim beli satu!

Shu Shinju said...

lawa..lawa... shawl bunga matahari tu lawa jugak....

Daddy Ziyyad said...

1st time tgk kat tudung ada 4 bijik bunga!!

makdara TERdiva said...

wah! ingat sapelah kak jem td.. :D

Suliana said...

hehe.. canteeekk.. :-)

Anisa Hang Tuah said...

akak..kiutnyeee
:)

mummysyafie said...

dari blkg dah lawo..apatah lagi kalau tengok depan. nanti munge tu letak kat sisi taw..manis je

MAPPIAU said...

pandangan dari tepi cun habis dah!! tetibe pandang dari belakangggg kantoiii senget!!! hahahaha :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kau mawarku..juita kalbu..eh tersilap nyanyi lak...cantik la bunga ros tue..cun siut...

Farra Dhelina said...

skng ni tgh musim kan pakai munge2 ni! ctkk

Kak Yah said...

Ingatkan bunga ada dalam pasu je, rupanye melambak kat atas kepala hehehe...

QasehnyaRania said...

teringin nak tengok picca mekchu pkai tudung atau shawl..mesti sweet..1stly masa tgk mekchu pakai shawl tima raya korban last year kiut r..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...