@churalliya

Tuesday, April 12, 2011

Telur ayam asli

Takut kan dengar pasal telur ayam pelesu baru-baru ni.. Nasib baik tinggal kat kampung.. Bela ayam kampung.. makan telur ayam kampung.. ternyata telur ayam asli..

Kalo dalam seminggu tu, ada la dalam 2-3 kali b/fast telur ayam kampung separuh masak..
 sorang kena telan 2 bijik..

letak kicap & black pepper... walllaaaaaaa... 

Ngko ado? hak hak.. Sihat bertenaga, ayu jelita..

15 comments:

MAPPIAU said...

ni nasib baik dah nak tenghari, kalau awal pagi tadi akak publish entri nih harus ku terjah cafe carik telur separuh masak tu tauuuu meruntun iman sungguh tengok itu telo wakakaaka

~ Mama Adam Zikry ~ said...

huhu.. sejak hangat kes telor tipu ni, takut nak makan telor ..

InaAchik said...

comel jer tgk telur 2 bijik dlm mangkuk tu... ;)

illafira said...

sedapnye

AKO @ retna said...

erkk alamak kita plak x lalu nak bau apatah lagi makan telur separuh masak ni... hheehe...

Dee said...

sodapnya lahai..

JIVEBUMZ said...

nie la rahsia kecantikkan mekchu yer? walla sampai 2 bijik? huhu tak sanggup...

Faizaharis2 said...

hahahah tetiba teringatt pasal diet atkins mkn telo sesado..

etiey.com© said...

wahh memang seadppppp! itulah rahsia sebenar yang tuln.. hahahaha

lily lotus said...

gulp! windunya nak makan camni!

rozana said...

ada..ada..
kan kita dok kampung kan!!!

ratusiput said...

perghh mmg lemak telo ayam kampung...sgt2 bagus ok....ratu mmg hantu telo!~

:: noremy bte rahmat :: said...

sedapnyer...

telur ayam kampung confirm asli!



p/s:BW & folo..mehle jenguk belog saya..
salam kenal!(^_^)

Just Call Me Bitt said...

hehe sedap kan letak sikit lada sulah..pergh

mummysyafie said...

astagafir...meleleh ni mek chu. petang² tengok pic mekchu ni terus meleleh taw..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...