@churalliya

Sunday, May 22, 2011

Basuh baju dgn aganol

Baju segunung tingginya.. Smpai rumah malam tadi terus campak2 dlm mesin basuh smbil tutup mata. Penat sgt badan ni.. Esok dh boleh sidai..

Bukak mata kejap, tuang sabun basuh sekali 2 tutup penuh.. Baju banyak lah katakan, nak wangi2.. Tutup mata balik.. tuang softlan pulak..

Habis satu penutup 'softlan' dah selamat di tuang, baru perasan apsal bau lain macam? Terus buntang bijik mata sebab dah tertuang aganol yg di sangka 'softlan'..

Aganol tu apa? Aganol tu pencuci lantai la wokkk.. Hahahaha.. Lain mcm bersih baju hari ni.. Berkilat-kilat..
Sent from my Red Lovers :)

15 comments:

puan nina said...

dari mamai terus buntang biji mate..

ratusiput said...

ratu kalau balik jalan holiday mmg anto dobi...bJu byk ampai tak cukup...nk buat 2-3 trip adoiii tak larat...tp bagus gak ade testimoni basuh ngan aganol..ehehe...

Ya ALya said...

nasib tak letak clorox kan....kalau idak lagi la terbeliak biji mata tu.....kikiki.....

♥MAMASYAZA♥ said...

nasib baik tak letak, nila...heheheh, jenoh biru baju

Nini D.. said...

kelako mekchu!..hahahaha

Nini D.. said...

kelako mekchu!..hahahaha

Lee-Yan-Naa said...

hahaha~penat sngt tu kak sampai tak perasan

CaDLyNN said...

ala siannye mekchu...penat sampai tersalah amek softlan erk..
mekchu..travel ritu sempena anniversary ek.. :p

NeenaAnuar said...

hahaha.. memang seyess neena tergelakk biler baca status mekchu kat FB hari tu! :D

therosputih said...

nasib baik tak reput baju2 itu semua...ahaks...kalo tak, menangis tak berlagu...

eB ezrin said...

ha ha ha, tapi bersih x? ;p

Pepel BoNda AmaNi said...

ahhahaahahahahahah.....

fiza said...

Ekekekeke...penat sgt erk. Nasib pencuci lantai, klo peluntur baju...nangis ah ^_^

MAPPIAU said...

hahahaha mane nak dapat baju kilat2 lepas basuh kan :P

Softtouch [Hanim] said...

hehehehehehhe...betu, mmg berkilatlah bj mekchu tu..hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...