@churalliya

Thursday, May 19, 2011

Selamat datang baby Ghadafi

Bertambah lagi seorang ahli keluarga kami.. Petang tadi lahirlah baby 'ghadafi' (nama bby tatau lg, sbb tu panggil nama ghadafi.. Lg pun nenek pilah suka sgt dgn nama tu. Dr cucu pertama nak nama tu tp semua tak setuju.. Hehe)

Baby terpaksa lahir awal sbb deqna (adik ipar) sesak nafas dan darah x stabil. Alhamdulillah, ke 2-2 selamat. Baby kat dlm nicu dan deqna masih kat dlm labour room.

Dpt menebeng kat tepi tingkap je. Itu pun kena panjat kerusi baru nmpk muka baby. Frust sbb tak dpt picit batang hidung baby.. Hahaha.. Itu perkara pertama yg deqna buat kat najmi dulu. Sbb tu idung najmi 'kemek'.. Hahahaha..

Syukur semua selamat.

Sent from my Red Lovers :)

2 comments:

Zura said...

bestkan mekchu bile famili semakin bercambah nie...

MAPPIAU said...

waaa tahniah kak su dapat anak buah baru hehehe same la kite hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...