@churalliya

Tuesday, May 31, 2011

Seronoknya 'newcastle'

 tgk muka pun dah seronok kan.. 2x ronok sbb mekchu nampak gemok :) itu nama dia beronok-ronok..

Yang paling seronok bila dapat jumpa dengan kawan lama.. itu adalah saat yang paling dinanti sejak 6 tahun lepas dan akhirnya kami bertemu juga..

Status kat fb mekchu "kagum melihat kawan baik yg tabah membesarkan 5 org anak pada usia 32 tahun :)" sebenarnya dia masih 31 tahun..

 korang cakap mekchu kurus kan... tapi yana ni lagi kurussssss.....

kalau papa-jit ngan mi-cah ada lagi lah beronok-ronok jadinya... rindu sama hero2 ku itew...

16 comments:

mummy_ayu said...

dah sampai dah newcastle..meriah je dpt jumpa kawan lama..harus la seronoks...

CaDLyNN said...

mekchu kasi up umur bff mekchu ye..hahaha..

Pepel BoNda AmaNi said...

bestnya...dah lama xpegi kelantan...ada la kot 5 tahun....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

teringat zizan & johan maharaja lawak..beronok2 ehehhe

chekpid said...

amboi...balik spore ke kelantan pulak dah....memang beronok2 nampaknyer. layan!!

ratusiput said...

kalau nk rase kurus...meh diri sbelah ratu :)

Farra Dhelina said...

herm tade mkna nya gemok lah mekchu! ;p

si tuan putri kiUt said...

ni g mana pulakkk niii....huwaaaaaaaaaaaaaa sampai ati tgglkan denn... huwaaa...hehehehe...

sha a.s said...

bestnye dia..terserlah keseronokkn kt muka akak :) comel

NeenaAnuar said...

amboi2.. meriahnyer mekchu kat newcastle yerk! enjoy mekchu!

daddyzkool said...

teringat tempat ni ketika banjir dahulu...

shaza said...

sangat jeles sebab mekchu dapat jumpa zana..

eB ezrin said...

5 ank, tapi umo baru 31?... adeiiii... traser tua ;p

etiey.com© said...

ohw my hoem town... pergilah jejalan situ banyak makanan best2..hihi

therosputih said...

adeh..lain kali kena wat gathering ni mekchu, nak dtg newcastle, kena buat entry khas...mekchu kan hot...ramai blogger mau kejumpaan sama mekchu...=) termasuklah cheq ni ha...

mummysyafie said...

jauh nya newcastle mekchu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...