@churalliya

Friday, July 1, 2011

Melekat kat jalan TAR ke?

Mekchu dah balik laa.. ada ke msg kata mekchu ada kat jalan TAR lagik.. hahaha.. kelakar lah uols ni taw.. mentang-mentang semalam tak de entry, terus ingat mekchu dah terlekat kat sana..

Semalam agak kebizian dan kesemangatan membuak-buak buat keje.. dah dapat terapi terbaeekk lah katakan.. petang pulak dengar ceramah motivasi  "Diri Hebat, Kerja Kuat, Rezeki Berkat" .. macam tengok maharajawalak musim kedua pulak.. kelakar tak hengat.. sampai leleh air mata kat dalam dewan tu..


kehausan di jalan tar.. serius haussss.. air.. air..

tak banyak mana pun.. sikit je kan.. (tak tgk dalam bonet lagik...)

Tak boleh tunjuk apa ada kat dalam.. rahasia.. tapi ada kasut, ada baju, ada kain, ada seluar, ada brooch, ada henbeg, ada wallet, ada jam ben 10.. hahaha rahasia katanya..

Hari ni sambung siapkan keje yang tak siap.. bila dah siap, baru lah seronok nak berhujung minggu.. betul tak?

17 comments:

syawalsimpsons said...

puan suraya mazni..belanja la puan siti suraya pulak..hehheheh

sha a.s said...

hamboihhh kemain soping sakan!

ratusiput said...

ala mekchu...tgk beg plastik buatpe...nk tgk brg kat dlm tu...nak la nak la...

aanie said...

ini baru betul2 shopping..hehe..salam kenal...:)

Hilda said...

Ni yang lagi tak sabar nak bershopping ni bila tengok orang lain sakan bershopping.......

Mimy Hamid said...

mekchu apa barang tayang plastik..tayang isi dalam pleaseeeeeeeeeeeeeee..kami janji nak tengok je tak amik pun

Pepel BoNda AmaNi said...

terapi paling best..ntah bila nak p buat terapi gini ntah...

fiza said...

Shopping sakan yer ☺☺

Nini D.. said...

sakan!!!!

amirah said...

ui..bestnya terapi ni..patut ler pun berkobar2 semangat nak keje

zaidah said...

skit ker ape tu mekcu...punyalah banyak bersakan...

eB ezrin said...

dear, engat x no tipon yg wat apam polka dot tuh? nk mtk no phone leh x?

Dee said...

org luar kl kalo dtg shopping kat jln tar mmg mcm tulah..sakan..

InaAchik said...

mak usha handbag ko dari kejauhan...

♥MiZz-siHa♥ said...

shoping sakan no...

♥MAMASYAZA♥ said...

mmg bersopping sakan

MAPPIAU said...

terapi yang memang diidamkan oleh setiap insan yang bergelar wanita (cewah ayatt) hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...