@churalliya

Sunday, July 31, 2011

Semoga ini bukan Ramadhan yang terakhir


Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak kepada semua pembaca setia belog kuning oren ni..

Kat opis, dah siap-siap kemas cawan, sudu, biskut semua masuk dalam laci :)

Semoga ibadah kita di bulan yang mulia ini akan diberkati dan diterima olehNya.. amin..

20 comments:

lydzar said...

selamat berpuasa mekchu n family..

Kakibuku said...

Salam Ramadhan Suraya...

shaza said...

selamat berpuasa mekchu.. semoga amalam kita pada bulan Ramadhan ini di terima oleh-Nya.. Amin..

mama_onie said...

Selamat berpuasa buat mekchu juga... tangkap syahdu ngan tajuk...

mama_onie said...

Sedihnya tajukkkk...
Selamat berpuasa buat mekchu juga..

♥MAMASYAZA♥ said...

selamat berpuasa jugak dari akak sekeluarga

Nini D.. said...

selamat kita berpuasa dari segala segi.... :)

PUANSTOBERI said...

samat berpuasa utk Mekchu jugakk.. :)

Lulu Caldina said...

selamat menyambut bulan ramadan...
dan selamat berpuasa ;)

sha a.s said...

jgn curik² mkn kt pantry mekchu! muahaha

slmt bpose yang...

~~@lyci@~~ said...

slamat berpuasa... slamat slamat slamat..

therosputih said...

simpan dalam laci leklok tau...ahaks....first day puasa, cam tak terasa sangat puasa kan...asik teringat nak pegi masak air, pastu buat milo jer...adeh....

puan nina said...

selamat berpuasa mekchu =D

MAPPIAU said...

Selamat Berpuase kak :))

Dee said...

selamat berpuasa mekchu..

♥MiZz-siHa♥ said...

salam ramadhan n selamat berpusa mekchu n family...

tahniah yea msk blog masuk intrend..

miloais said...

selamat berpuasa mekchu!

-oP_ida- said...

samat berpuasa mekchu......^_^

amirah said...

selamat berpuasa mekchu dan family

NeenaAnuar said...

rasanyer masih belum terlambat nak ucapkan selamat berpuasa mekchu sekeluarga! (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...