@churalliya

Saturday, July 30, 2011

Masih dalam pembikinan

Kerja-kerja cat rumah tak setel lagi... luar dah, dalam belum... kalau tak setel, bermakna kerja-kerja nak mengemas pun tergendala... esok lusa dah nak puasa.. tsk tsk..

Dapat tayang ngan korang sikit ni aje.. ish, tak sabarnya nak pasang langsir.. 

Sebelum...

Dan selepas....


Apa? tak nampak beza? #sentaphatimaknak..

Mekchu pilih himpunan warna dari Color Trends 2011-Nippon Paint.. dalam rumah semua pun dari Nippon Paint.. sangat tidak menghampakan.. later-later aii share okeh.. tunggu betul-betul siap dulu yehh..

7 comments:

mama_onie said...

Haah lah mekchu x nampak sangat bezanya..

lydzar said...

wahhh dh get ready nk beraya dh yer..rumah kami ni begini ajelah kekdahnya..maklumla rumah sewa

Dee said...

wah..raya sakan nampak tahun ni ye..dee ni ntah bilalah nak tukar cat umah..

mummy_ayu said...

wah..semangat nak raya sungguh nie...

ratusiput said...

wah ni yg smangat ni....umah bersuasana baru...ratu settle dah... :)

MAPPIAU said...

waaaa rumah untuk raye siap sudah! huhuhu best best

amirah said...

suka kaler tu..sejukkk je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...