@churalliya

Saturday, August 13, 2011

Hari ini rambut mi-cah akan dipotong


Suka tengok rambut dia sebab jeles tak dapat rambut macam tu.. makin lama makin panjang.. tapi sebenarnya makin panjang makin cantik.. mi-cah boboiboi laaa..

X pe, kita tengok betul-betul pendek atau sekadar trim-trim aje... tak habis pikir lagi nih..

16 comments:

ratusiput said...

alamak mi-chah..cm hero korea pujaan auntie ciputla...takble tahan ni...

Nini D.. said...

mi-cah!!!.....dah macam retis!!

Ya ALya said...

ala mi chah jangan la potong rambut kasi pendek...tahun raya biarla rambut tu panjang sikit.......mesti comel kan......

mamyharraz said...

sygnya nak potong memang comey mi-chah rambut panjang hehe ;)

eiNa said...

wah.. rambut micah panjang dr rmbut aira neh...

eiNa said...

wahh..rmbut micah panjang dr rmbut aira laa..

AKO @ retna said...

aiyo dr belakang dah mcm gegirl hehehhee.... :p

therosputih said...

mmg nk kena potong dah tu...sabo je la...

Aini said...

alaaaa tak yah la... Nanti dah sekolah tak bleh rambut panjg lagi.. ni tak sekolah lg biar la rmbut micah cute cam tu.. bru la korea..hehe =)

Aini said...

alaaaa tak yah la... Nanti dah sekolah tak bleh rambut panjg lagi.. ni tak sekolah lg biar la rmbut micah cute cam tu.. bru la korea..hehe =)

Mimy Hamid said...

rambut micah cantik lak..sesuai je..tetiba aku rasa syg pulak nk potong...tp micah boboy kann

ch@ said...

kalah rambut oni. rambut oni pun kita tak paham macam mana tumbuhnya. nak kata lurus tak, nak kata keriting pun tak. huru hara.

MAPPIAU said...

uiii dari belakang mi-cah nampak cam gugurl lah..hihihi

cantik rambut mi-cah lurus..teringin nak irfan rambut cenggitu tapi apekan daye irfan lebih mengikut genetik omak eh curly huhuhu.

takpelah maybe boleh di luruskan untuk rambut adik irfan nanti eh? hahahaha.

SiTi said...

wah dah mcm gegirl da....

Pepel BoNda AmaNi said...

cam rambut awek jerk...amani...:P

amirah said...

panjang la cekci..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...