@churalliya

Thursday, August 18, 2011

Seronok buat kerja sama-sama

Macam nak sambut menantu meriah dia.. ada kurma, ada kerepek, ada bendera, ada nombor kaler pink.. eh..?


Walau pun tak boleh bergossip, tapi tetap meriah..

Kehadiran mekchu di situ bukan angan-angan kosong okeh.. 
sap sap soi je dah siap.. 

Suka lah dengan budak-budak opis ni.. semua berjalan lancar..

Ok, itu untuk majlis minggu depan.. tapi minggu ni dah siap.. kan mekchu dah kata, budak2 opis mekchu memang best.. Warga Wisma Negeri, sape yang tak datang memang rugi.. korang yang dapat tengok je tu, lagilah rugi.. hahahahapapuntakboleh..

13 comments:

@e_da said...

wah hamper raya ek..

amirah said...

ada cabutan bertuah ke??

Nini D.. said...

mencik tau..

s.y.a.r.q said...

ape yg penting???????

KERJASAMA!!!! (^_^)

AKO @ retna said...

majlis apa tu mekcu?

littlehumblelynn said...

cisss..bedebah...

nak jugak!!nak jugak!!

nakkkk!!!!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ape yg penting..
kerjasama...hehehe..

kat kite kemungkinan beso ada,
tp rasanya kurma ngan soyabean kotak aje kot..

nisa_perasan_cun said...

wah rindu nyer berpuase dan beraye di UPTM...lampu lip lap da pasang lom..haha

Ya ALya said...

cantik baju mekchu........

Bitt (double IS) said...

perghhhh bestnya kerja sama2

MaMa CyDa said...

agak² kot Mama dtg dpt jugak tak? ehhh baru pasan Mama bkn warga wisma negeri huhuhuh ^_^

Pepel BoNda AmaNi said...

apa yang penting kerjasama...eh cam wonderpet lak kan...

CuTeMiUt78 said...

wah sungguh berdedikasi buat keja ya.. majlis minggu dpn.. minggu ni dah siap erk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...