@churalliya

Saturday, August 6, 2011

Syukur Ya Allah kerana telah panjangkan umurku lagi setahun..

Masa zaman sibuk mencari pakwe dulu-dulu...

"kaklong, boleh mintak no phone?"
"boleh.. satu nombor seploh hengget.. nak?"
"mahalnyeee... kalau macam tu bagi tahu tarikh lahir je lah"
"sama dengan tarikh Hiroshima di bom, tp tahun tak sama!!"
(terus mekchu blah dan tinggalkan pakwe yang tak berapa nak rupa Aaron Aziz tu terkebil-kebil)

haa.. gitu lah lebih kurang dialong kalo ada yang nak berkenalan.. konon-konon nak jual mahal.. tapi dapat suami pun tak lah rupe Aaron Aziz pon.. iras-iras Farid Kamil jerk.. bluuekkkkkkkkk... hahahaha..

tapi memang kalo sape2 yg tanya pasal tarikh lahir, memang mekchu jawab sama dengan tarikh Hiroshima di bom, tapi tahun tak sama..

Korang tahu? haaa.. konpem korang pun tatau.. ini kan pulak pakwe yang tak berapa nak ensem tu...

Ok, itu intro... sebenarnya nak panjatkan rasa kesyukuran kepada-Nya kerana dia telah panjangkan umur lagi satu tahun kepada mekchu.. Syukur ya Allah..

Semoga Dia terus memberikan rezeki yang banyak dan kesihatan yang baik kepada diri ini dan semoga kehidupan ini akan lebih diberkati.. Amin....

Gambar birthday 'gurl' yang diambil pada 6 Ogos tahun lepas.. tahun ni jatuh pada bulan puasa.. tak boleh nak menggedik sangat mintak prezen.. nanti dosa.. hak hak... tapi dalam hati tu dah ada senarai dah nak mintak apa...

21 comments:

Ya ALya said...

happy bufday mekchu........semoga terus maintain cantik....

sha a.s said...

happy birhday darl~~~ moga sentiasa happy dgn insan tersayang :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi bestday mek chu..
takpe request order dlu.. heheheh

MiYOKO SuKi said...

happy birthday mekchu...birthday kte nk dkt sama laaa...

sy nye birthday esk...hhehe

JIVEBUMZ said...

hepi bufday mekchu... semoga ceria2 selalu dan bertambah jelita :)

mintak jgn tak mintak! hehe

Nida said...

Selamat melangkah satu tahun lagi ke depan...

Kalau Kak Nida plak sama tarikh lahir dengan pelakon Jalaludin Hasan.. cuma tahun tak sama..hehe

Farra Dhelina said...

slmt hrjd mekchu!!

Mimy Hamid said...

selamat hari lahir besday girl..eh girl ke..wanita dah ni...huhuhu moga panjang umur murah rezeki

Emy Omar said...

Happy Birthday Mekchu..moga terus dikurniakan kesihatan yang sempurna & bahagia selalu disamping keluarga

Iyiana said...

hepi bebedei mekchu~ moga apa yang diidamkan jadi kenyataan~

Nini D.. said...

meh sini nak laga pipi kiri kanan.... :)

therosputih said...

selamat ulang tahun kelahiran mekchu aka mama-chu

maintain cun siot....nak kenal....hihihi

ratusiput said...

slamat ari lahir mekchu ye...mudah mudahan sme impian mekchu akan terlaksana...amin....yg pntg kena maintain awet muda tau :)

syawalsimpsons said...

happy bufday mekchu...ala pose x pe..siang..nt mlm minta la ape yg di listkan...kikikikki

Kakibuku said...

Adik..nak pegi kolej Mas ikut mana?bang terus jek..terus jek...jgn belok2...sbb adik pun tak tau kolej Mas dkt mana...hihi...
Taktik dh outdated...lps ni kna ajr Mi Cah..taktik gentleman..hihi..
Happy Birthday..

puan nina said...

happy birthday mekchu!

moga bertambah murah rezeki dan bahagia selalu =D

Lee-Yan-Naa said...

Hepi belated besday Kak!

~~@lyci@~~ said...

bebeday to u beb..
smoga terus sukses.. trus meletop2 lagi blog oren ni... alwaiz support u lah... and sayam ketat2 gakk muahaha..

Hilda said...

hepi belated birthday. semoga keceriaan dan kebahagiaan sentiasa bersama mekchu dan keluarga. amin....

Pepel BoNda AmaNi said...

allah selamatkan kamoo..allah selamatkan kamoo..allah selamatkan mekchu mama micah..allah selamatkan kamo...selamat hari lahir mekchu...

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

epy besday mek chu..muah..muah..semoga sentiasa dipermudahkan segalanya ...amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...