@churalliya

Friday, August 5, 2011

Terima kasih opishmate

Dah dapat kad bebeday to yu... terharu....

100% sendiribikin... kecuali kad kertas tu aje beli..

semua pun dah sign.. tahun ni tak de gambar pulak kat dalam.. 

Esok kan cuti.. so tadi boss datang tadi bagi kad birthday.. terus blushing dan sendiri yang janji kata nak bukak esok.. hahaha.. tapi boleh tahan ke kad depan mata tak nak bukak? tak de maknanya esok.. lepas boss pusing je terus bukak.. senyum-senyum mekchu baca seketul demi seketul..

Dalam banyak-banyak ucapan kat dalam tu kan, yang ini mekchu gelak besooo dan bila baca je dah tau sape..

Terima kasih koranggggggggg....

22 comments:

amirah said...

hihihi...comella tulisan aaron aziz..

ratusiput said...

sape lah tu aeron aziz..ehehe..

littlehumblelynn said...

esok yea besday..

so happy besday in advance

32 tuh muda lagi tau!!

lydzar said...

wah mekchu opismet aaron aziz rupanya..hehehehehe.. psst: hensem tak aaron opismet mekcu tu? kiki

illafira said...

hepi birthday in advance..

JIVEBUMZ said...

wah besday kita sama bulan yer mekchu... tp mekchu dulu la.. lebih umo sket dari jibam hehe

neway hepi besday to u.. moga panjang umo dan murah rezeki yer

Kakibuku said...

Dh dpt in advance...tunggu org nk wat n3 khas..tp ya ampun...x panda nk upload lg pic dr iPad ni...hihi...jd mahapkan lah ya...n3 skang sumenya x bergambar

mummy_ayu said...

happy buzzday in advance....
kad mcm nie la yg buat kita tersenyum bila baca..sweet...

Farra Dhelina said...

hpy bdy mekchu!!

CaDLyNN said...

bdau mekchu esok?
happy bday mekchu...
semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia selalu dan hidup lebih diberkati oleh Allah :)

n o h a F i z a said...

nak datang opis mekchu nak jumpa aaron aziz. weeeeeee...

~~@lyci@~~ said...

eh, esokkk ekk besday kau... bebeday to u in advance lahhh.. cayam ketat2.. muah2 hehe..

~izan~ said...

esok ek besday mekchu?

hepi besday in advance..semoga dimurahkan rezeki selalu dan dilindungiNya selalu =)

AKO @ retna said...

eh bila besday mekcu?
erkk dah lepas ker?
or akan datang?

pape pun, just wish dl arr.

"hepi besday mekcu" ;-)

fiza said...

Perghhhhh...aaron aziz tu...hehehe...

Happy bday in advance mekchu.

sha a.s said...

amboihh..x agak2 sape yg aaron aziz tu tawww!!! ehehe

mummy_ayu said...

tag mekchu kat sini..
http://mummyayucontest.blogspot.com/2011/08/contest-baby-cute-with-baju.html

PUANSTOBERI said...

tanak wish lagi sbb nak wish esuk. hihi.
da teka da..kita adalah sebaya. hihihi.. :D

Mimy Hamid said...

peh aaron aziz tu..phew...hehheeh

Bitt (double IS) said...

perghhhhh bang aaron...aekkekkeke

AyuMi said...

Happy Birthday Mekchu!!! =)

Pepel BoNda AmaNi said...

wewiittt...kim salam aaron aziz na.. hahahaha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...