@churalliya

Tuesday, August 16, 2011

Tidak K-Pop lagi

Ingat lagi dilema mak pak nak gunting rambut anak? Kali ni nekad, nak gunting betul-betul.. Selalu asyik trim kan..

Bila bagi tau baru potong rambut semua tak percaya.. tapi kali ni tak payah bagi tau, semua dah perasan dulu..

dia risau.. hahaha.. ye ke budak-budak dah pandai risau?

dan mama-chu datang nak memujuk.. "relek la mi.. potong rambut je pon.. lepas tu tumbuh, boleh lah K-Pop balik"

 macam pernah dilihat gambar macam ni kan.. apa tidaknya, sebulan sekali pegi trim rambut kat kedai yang sama.. 
 
 ce tengok rambut dia tu.. siap berklip bagai..

hahahahahahaha.. korang perasan tak papa-jit di tepi itu? tiba-tiba je dia dah bersyampoo.. hahaha..

sudahnya, mekchu pun mengambil tempat.. tak bleh tahan.....

 mula-mula tak boleh terima lagi mi-cah punya rambut.. makin bertambah amoi pulak.. amoi nak masuk sekolah.. hahaha.. tapi lama-lama dah nampak ok..

dan kami selepas dipotong..

Itu lah rambut raya kami.. Tahun ni mekchu malas nak relaxing lagi.. cukuplah dah trim sikit tu.. bukan apa, tak tahan tengok rambut rosak kat hujung kalau gi ralaxing.. nanti gunting tu std by je kat tepi.. sambil-sambil buat keje, tangan tu suka menggentel rambut.. bila jumpa yang tak puas hati, memang terus gunting sendiri hujung-hujung tu.. sampai compang camping rambut mekchu kerjakan..

Sekarang dah get back to normal dan tak nak rosakkannya lagi..

17 comments:

sha a.s said...

ape pn, mi-chah tetap syomellss!

PUANSTOBERI said...

ha..ai pun nak trim gak rambut ni. Dah panjang dia asik gugur je. Wisau pun ada. Huhu.

Apa pun, micah tatap comel dan masih ber K-POP lagik. hihi

Mimy Hamid said...

lembutnya rambut micah...terasa kelembutan rambut baby...betul tak mekchu...takpe pasni k pop versi pendek lak...

CaDLyNN said...

mi-chah sangat super duper cute...mmg mcm amoi lah! haha

syawalsimpsons said...

ape pun mi-cah still cute...kkikiki...papa-jit pon nak gak menyampoo gak..kikikiki....sue pon nak gak rambut raya gak la tok en asbeen n syawal tahun ni..kikikikikk

ratusiput said...

alalala hero korea antie ni dh potong rambut...nampak lg gentleman ni..ehehe...em mekchunye rambut relaxing ek...rosak ke...ratu baru nk terai buat taknak rebond sbb nanti melepek...

amirah said...

takpe, comel je mi cah rambut ape style pun kan..rambut raya..semangat nak beraya ni.. : P

shaza said...

hehe.. makin cute muka mi-cah..

Pepel BoNda AmaNi said...

mi-cah tatap menten comey....

~~@lyci@~~ said...

mi-chah mengembalikan ingatan anty zaman2 4u2c dulu.. yo yo ;p

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh hero dah potong rambut, makin hensem la lepas ni

Nini D.. said...

mi-cah tetap gojess!!

littlehumblelynn said...

comel sgt anak mekchu nih..harus kena culik dek aunty gak :)

Bitt (double IS) said...

woww rambut raya...

mummysyafie said...

rambut micah dah tak perlu rebonding la..lurus je. guna jari pun boleh..

lydzar said...

ermmm mekcu, realxing tu apekah hehehe...sori tak tau

mi-cah comel dgn rambut baru

MaMa CyDa said...

alahaiii micah tetap comel dengan rambut baru tuh ... jeles arr aunty tgk rambut micah lurus+lebut jek huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...