@churalliya

Tuesday, September 20, 2011

Dari kerinting terus jadi lurus

Punya lah hebat penangan ISMS ni..

Dari newcastle membawa ke pangkor. Dari berambut curly hingga jadi lurus.. Serius terasa mcm byk nyeeeee nak kena siapkannnnn...

Dan sekarang kereta opis adalah rosak kat Teluk Intan. Kami baru smpai jeti lumut masa tu.

Korang rasa mcm mana kitorang nak balik seremban dan adakah sempat mekchu nak hantar papa-jit ke KLIA utk flight dia kol 10 malam ni.. Dengggggg tak suka lah berdebar-debar mcm ni....

Sent from my Red ® Berry

12 comments:

mummy Darin said...

flight kul 10, kena check-in paling lambat kul 8, kul 6 bertolak from seremban... daannggg.... sabar jelah...

Mimy Hamid said...

macam peribahasa je mekchu..huhuhu Insya Allah sempat kot...doa banyak2

~izan~ said...

dua2 cantik! lurus ke curl ke tetap cantik =)

semoga dipermudahkan semuanya mekchu!~

Bitt (double IS) said...

standby limo la mekchu...cari no tepon dulu agak2 lagi 1 jam tak sempat terus tepon ;)

Alycia said...

keras kejung rambut kau... hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

drift la nanti...speed trap kalu...papa jit help..help...la...

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ said...

myra pun tak suka kejar2 masa.. hehehe

salam kenalan...

eB ezrin said...

B x leh terkejar2 warded balik nanti hu3

Dee said...

papa jit..call airport limo jelah..hehehe..

ratusiput said...

kalau berdebar2 mcm org bercinta syok gak kan...hehe...inyaAllah smenye ok nnti...

CaDLyNN said...

vote for curl~ :)

tiefazatie said...

hihi..curl la cantik sis..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...