@churalliya

Tuesday, September 6, 2011

Folder 2 Syawal 2011

Ikut folder lah ye.. senang nak ingat, senang nak baca balik di hari tua (:

Hari ke-2 kami di Kuala Pilah.. petang raya pertama lagi dah sampai sana.. acara tahunan, beraya di rumah sedara mara sekitar Kuala Pilah.. gambar raya ke-2 boleh dibilang dengan jari.. kerana mengisi perut adalah lebih penting...

budak kecik yang makin penuh aksi.. kelas ko temah, raya ke-2 dah pakai baju krismas.. 

masa packing mmg tak pikir nak pakai baju apa.. yang mekchu tau, raya pertama semua mesti sama.. masuk hari ke-2, ke-3 sukatiko lah nak pakai baju apa.. lagi pun bawak beg bukan main beso.. tapi isinya semua baju tido.. hahaha..

tiba-tiba dah tak kuasa nak sedondon sepapan lagi.. capai aje apa yang ada, apa yang selesa..

burpp.. tuan rumah, kami dah kenyang...

dapat makan nasi.. perghhhh memang terbaek.. ahkak memang tgh lapar nasi.. makan kat luar pulak tu.. sambil ditiup angin sempoi... hihihi..

segan nak ajak tuan rumah bergambar sekali.. walhal sebenarnya tuan rumah baca blog ni taw.. siap bg tau blog masuk InTrend.. malew.. haruslah #laritutupmuka..

dengan anak aqasha... ehhh, rayyan aqasha..

ngko lagi? harus lerrrr.... 

rumah yang ke-n+1 baru lah ada tuan rumah sekali..

masuk je kereta, kira duit raya anak.. hahaha apa lah nak jadi emak-emak zaman sekarang...

11 comments:

mama tisya said...

bj camgitu panggil bj krismas ek..hehehe....hubby mekcu suka gk ye bergmbr...cz tgk byk gk gmbrnye...

**ank dpt duit ry, mmg mak excited lebih kn..hehehe

CaDLyNN said...

mesti banyak michah dapat duit raye kan kan...

syawalsimpsons said...

mmm...emak2 jaman sekarang mmg mcm tu la...kikiki...sue pun sama la mek chu...sebok dok kire duit raya anak...anak x peduli mana pon...kikikik...yg penting muka tuan umah mesti la kn ada kat page ni..kata blogger kan..kikikiki

chekpid said...

hamboi2...raya ke-2 dah pakai baju krismas. kellas ngko. slamat hari raya. arini aku baru masuk kerje haruslah harini baru bw. kira duit raya anak? takpe2 aku dah lama buat keje tu...bukan apa, senang nak bajet bila menabung...nak top-up kan sket ke..nak rembat sket ke...ikutsukamak!!

mamyharraz said...

raya pertama je wajib sedondon raya kedua ketiga mmg gitulah mekchu..tak kosa nak sedondon lagi =P hehee

haha samalah kita..anak dpt duit raya mak dia yg sibuk dok kira :')

Pepel BoNda AmaNi said...

duit raya amani semua masih dalam sampul...xkira lagi pun...yang penting dalam enbeg bonda amani la kan....selamat skit..hahahah :P

~~@lyci@~~ said...

kelasss kau mekchu raye ke-2 dh pakai bj krismas ehhe..

Mimy Hamid said...

berkenan baju mekchu belang belang ni...mana beli..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.... raya pertama adalah sesi wajib sedondon sepapan gitu.. masuk raya ke dua ke tiga.. ada kisah.. asal berbaju sudah..kemain raya sakan

AZLIYA COLLECTION said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

ratusiput said...

mekchuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pinjam badan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...