@churalliya

Sunday, September 4, 2011

Raya ke-5.5 baru hegeh nak gantung langsir

Sofa tu agak 'klishe'.. Hahaha..

Raya ke-5.5 tu maknanya malam raya ke-6 la tu yeh..

Penat yang amat. 12.30 pagi tadi baru selesai gantung langsir SATU rumah. Dari mengecat rumah sblum puasa hari tu, terus tak gantung2 lagi..

Tu kuih raya blom masuk balang lagi.. Macam lah kampung sorang utara-sorang selatan kan..

Nasib baik cuti lama lagi.. Ada la 4-5 hari lagi.. Wuut wuut serunut.. Nak merasa tido lama skit kat rumah sendiri.. Saya sayang rumah saya..


Sent from my Red ® Lovers

13 comments:

AKO @ retna said...

uitsss syiok nya cuti lama.....

Ya ALya said...

ya suka langsir umah mekchu.....cantik....pandai mekchu jahit.....

shaza said...

cantik kaler langsir.. matching dengan sofa..

Nini D.. said...

pergh...kelass kaler langsir mekchu!

illafira said...

syok nye cuti panjang.. sok dah kena keja..

PUANSTOBERI said...

eh. tk masuk kijer lagi ker esok.. wahh..ai jeless....

err...umah da cantik ni bleh ai dtg beraya. ai pi semban ni Sabtu dpn, ai serbu umah yu skali yer. hihi :D

MaMa CyDa said...

cantiknya langsir .... wahhh panjangnya cuti. seronoknya ... Mama cuti smpi esok jek. Niat nak amik lagik pnjang tp byk keje menunggu kat opis huhuhuh

leh datang beraya umah mekchulah besok nih kan ^_^

CaDLyNN said...

ni langsir yang senget tu ke mekchu :p gurau je..hehehehe

Eri-chan said...

yg penting tergantung jugak akhirnya....

tamu2 kita makan kuih raya dari balang...bekas kuih raya pun tak dan beli..heheh..sempoi

POSH76 said...

cantek.....

NeenaAnuar said...

gorjess! :D

CuTeMiUt78 said...

biasa la kan.. dah puas beraya di kg.. baru la sibuk2 nak beraya dirumah plak.. lama gak cuti tu

ratusiput said...

cantik langsir mekchu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...