@churalliya

Wednesday, September 28, 2011

Storrybook Pillow di Arissa's Choice

Storybook ke pillow? aaaaaaaa... Itu lah nak bagi tau niiiii.. benda ni sangat menarik sebab bukan bukan sahaja boleh dijadikan sebagai buku cerita, tetapi juga boleh dijadikan sebagai bantal..

Sebelum anak tido, boleh bacakan cerita untuk anak dan bila anak dah tido, boleh dijadikan bantal untuk anak.. bagus bukan?

'Kulit buku' diperbuat daripada material dan sponge yang sangat tebal tetapi lembut... manakala 'isi buku' adalah daripada kain yang berkualiti..

Sangat banyak gambar pada setiap muka surat.. konpem budak-budak suka.. 

Buku/bantal ni saiz dia besar tau.. tengok lah bila dibuka, dia akan jadi bertambah besar... mak, pak ngan anak pun boleh tido sekali... tulisan pun besar dan gambar memang kalerful...

mi-cah memang sangat teruja dengan buku baru dia.. buku BESSSARRRR punya....

bukan mi-cah je yang teruja, mama-chu dia sebenarnya jauh lagi teruja dengan Storybook Pillow ni.. ye la, masa kecik dulu tak pernah jumpa benda macam ni.. tumpang happy lah bila tengok anak happy...

tak tahu ada bijik rambutan atau bijik durian kat dalam pipi dia tu.. yang pasti, dia sangat teruja..

setiap helaian adalah diperbuat daripada kain yang tidak merbahaya pon.. nampak tu, lembut aje bila diselak.. 

Jadi tak perlu risaukan jika bucu mukasurat tu tercucuk kat mata anak.. silap-silap anak korang jadikan bucu tu untuk menggentel ketika minum susu... hahahaha...

senang dibawa.. macam peluk bantal busuk dia aje... sekejap kat dalam bilik.. sekejap kat depan tv..

Paling pasti, haruslah dijadikan bantal tido dia.. makin banyak bantal atas tilam dia, dia lagi suka...

Sekarang, sebelum tido selain daripada cerita 'Harimau Jahat' dan 'Kura-kura vs Arnab', mi-cah dah upgrade sikit.. ada tambahan cerita Lighting McQueen sebelum tido.. dan yang pasti mama-chu dia lah yang jadi tukang karut.. hahahaha...

HARGA: RM 50 (TAK TERMASUK POS)

SIZE: L (46 CM X 30 CM)

CINDERELLA
TANGLED
CARS
SHREK
ELMO

Mekchu sangat sukakan Storrybook Pollow ini sebab dia 2 IN 1.. 

Sekiranya berminat, boleh buat pesanan korang DISINI.. atau layari sahaja Arissa's Choice di http://arissaschoice.blogspot.com untuk mengaguminya....

11 comments:

ratusiput said...

ayoyo mmg cantik.lain dr yg lain. harga pun berpatutan.tergoda gak ni.mekchu mmg slalu buat org tergoda.

syawalsimpsons said...

bestnyer....

CaDLyNN said...

mekchu jadi tukang karut? ahaha..
sangat terserlah keterujaan mi-chah membace bantal itu

Fieza79 said...

best nya..cute nta buku tu..tk penah jumpa lg bnda mcm ni..teringin pulak nak beli 1 utk anak2...

amiey lee said...

wahhhh canggih la bantal ni heee

eB ezrin said...

uish menarik tuh ;p

Pepel BoNda AmaNi said...

menarik...

mummysyafie said...

memang cantik..nampak sedap je bila micah baring kat situ.

Bitt (double IS) said...

wahhh kagummm...

NeenaAnuar said...

gerammm tengok!!!

QasehnyaRania said...

special ni..ada lg ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...