@churalliya

Monday, October 3, 2011

Pipi berbelon


Dah pandai tiup belon.. konpius mana pipi, mana belon.. hahaha...

Dah besar boleh jadi peniup saksofon yang berjaya ni.. ohh kassim selamat... 

Sangat tak SeleSa kat opis hari ni.. dengan keadaan opiS yang berSuhu panaSSS... paS tu buat SSR, kena tinggalkan kejap Sebab nak kejar yang lain... buat ISMS pulak, kena tinggalkan jugak.. dan Sekarang tengah buat 5S..  

What the next SSSSS *nangess....

8 comments:

amiey lee said...

hahahaha bulat comel mcm belon gak :p heeee

lydzar said...

belon kaler kuning..pipi mi-cah kaler yg comel :D

~izan~ said...

comel! bulat2 pun takpe,tetap comel.

izan merasa buat 5S dulu masa kat Uniten. last2 sepah,semak,sorok dan lain2 aje ekeke.

ratusiput said...

nak cucuk pp yg cam belon tu leh tak :) takpe mekchu boleh!!!!

Lee-Yan-Naa said...

beria mi-cah nak tiup belon tu kan..cute!

Pepel BoNda AmaNi said...

next SSS....saya syiokk sendiri ...allalalalalala

Mimy Hamid said...

comel nya pipi micah macam belon gak..

Bitt (double IS) said...

akakkakakkakaka 5's ka??? so sekarang S yg tahap mana neh??? akkakakkaaka cabotttttt

p/s : pergh pipi buleh pinjam la tiup belon sini...ahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...