@churalliya

Thursday, October 20, 2011

Tettttttt... masa menjawab telah tamat...

"Sila habiskan ayat anda yang terakhir dan letakkan pen di atas meja"

Ayat standard masa susah-susah amek exam dulu kan..

Entry di auto publish tepat jam 12 tengah hari 20 Oktober 2011. Dengan ini mekchu mengumumkan Contest @ Mekchu telah tamat.
Terima kasih sebanyak-banyak terima kasih kepada kawan-kawan yang telah join contest tersebut.. Nantikan pengumuman pemenang pada bila-bila masa dari sekarang. Ingat ye, akan ada 3 pemenang yang tidak bernombor :)

Terima kasih atas sokongan semua.. aaaaa aiiii sheteruuu.. (nak jugak)

7 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

la baru nak tekan publish...uwaaaaaaaaaaaaaaaa *lari menyorok bawah meja...nasib baik muat*

*SiRibenMerah said...

orait..

x sempat nk join.. nangesssssss!

PUANSTOBERI said...

oh.jgn lewat sgt announce, ssh lak ai nak claim kang.. ecehh.. kompiden menang ni..sila sepak laju2. Haha.

CuTeMiUt78 said...

oh..oh... tak sempat nak mengarang... dah tamat dah.. takpe la takde rezeki...

POSH76 said...

tak sempat masuk....apa2 pun tahniah pada pemenang

Dee said...

cikgu..eh mekchu saya lum siap!!

Bitt (double IS) said...

alamakkkkkkkkkk tertingaal sudahhhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...