@churalliya

Tuesday, October 25, 2011

Warna Warni Deepavali

Terasa sibuk betul sehari sebelum raya ni kan...

Dalam kesibukan itu, sempat meracun ismy daniel ajak jalan-jalan kat bazaar deepavali tadi.. meriah uolss.. nasib baik bawak payung.. agak sauna mak nak ke sana...

Gi carik baju punjabi ni haa.. tak nak yang satu sut siap seluar ngan selendang tu.. dah ado.. nak cari baju sahaja.. kedai pertama dah membeli sbb panas terik punya pasal.. tapi kan uols, punjabi sut yang cotton kan, baru RM30.. choii... cantik2 okehhh... ada kaler merah hitam tadi tu.. tak mustahil malam ni mimpikan punjabi sut itu :(


RM13 sahaja utk baju raya mekchu esok? korang sanggup? harus polkadot..

Bila dah ada bazaar mcm tu haruslah ada banyak pilihan.. tapi part nak memilih tu serik sikit sbb peluh dah tik tik tik...

Blouse tu kebanyakannya tak de lengan.. gile nak pakai baju yg nampak ketiak? harus tidak diluluskan oleh papa-jit.. terus gi jahit lengan kat kedai2 situ jugak.. jgn risau, mmg akan ada kain khas untuk lengan pada setiap blouse..


Pas tu pekena KFC sempena dapat voucher dari Nini-D.. 25% untuk air dan 25% lagi untuk 2 pcs chicken.. rejeki.. rejeki...

Haaaa.. part tangan kaler2 mcm tak cukup kulit dah nak kaler tu akibat dah lama sangat tak de lipstick baru.. bila dah conteng2 terus pening nak carik balik kaler yang dah suka tadi..

Happy Holiday uols.. Gi jalan mana? Mekchu terasa nak makan maruku di tepi laut lah.. krup krap.. krup krap..

14 comments:

Bitt (double IS) said...

owh meruku tepi laut...akekekkeke owh kiranya baju tu dia simpan la lengan tambahan gituw ehh?

bujal X said...

saya duk rumah je kak~~

Mimy Hamid said...

semagat deepavali ni..1 malaysia harus berbaju raya gak kan...heheh tayang la nak nengok..

eisyaawie said...

kat kmm nie deepavali x meriah pon...mungkin kurang kaum india kot...

esok mek chu pakai baju baru la ye...

lydzar said...

siap beli baju raya gitu mekchu nih...kelassss

PUANSTOBERI said...

selamat ari raya la yer. hihikss

CaDLyNN said...

uik...siap ade baju raye lg utk esok..murahnye mekchu...cer tlg belikan satu utk lin..ahaks!

eda_ej said...

wahhh.. esok raye... huhuhu.. =D

NeenaAnuar said...

nanti kamooo jgn lupa posing2 ngan punjub siut yg kiut miut tu yer.. polkadott gituu! sweet!

sue zainun said...

slm kenal :)
huhu semangatnya raya..ini baru 1 malaysia..:p
saya xg memana pon..dok umah sajerk..

Eri-chan said...

walaweh siap ada baju raya mekchu. polka dot lagi..hihi..sila buat sesi tayangan esok

ratusiput said...

mmg smangat 1 msia la mekchu...good2.nnti tayang tau baju tu bila dah pakai...sti comei :)

Ya ALya said...

awat mekchu punyer dah sampai ni.....ya punyer voucher tu mana la posmen tu bawak.....huwaaaa.......jangan tak sampai sudah......nak makan kepci gak......

Pepel BoNda AmaNi said...

wah polka dot lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...