@churalliya

Friday, December 2, 2011

Maafkan adik, abah..

1.12 - Tarikh perginya arwah abah pada tahun 2007.

Kenapa lah baru 4 tahun, tapi sebagai seorang anak dah lupa akan tarikh tersebut. Maafkan adik abah.

Alhamdulillah, malam tadi sempat sedekahkan bacaan yassin kepada arwah dan malam tadi juga mimpikan arwah...

Arwah meninggal kerana menghidap kanser hati tahap kritikal dan ketika mekchu mengandungkan mi-cah pada usia 6 minggu :'( Betapa besarnya kuasa Tuhan.. Subhanallah....


Jangan jadikan kesibukan kerja kita sebagai alasan untuk melupakan seseorang yang tersayang..

Al-fatihah...

19 comments:

mummy_ayu said...

al fatihah gak untuk arwah abah mekchu..

NeenaAnuar said...

al-fatihah... moga roh arwah tenang disana..

sha a.s said...

al-fatihah....Dia ambil 1 nyawa, dia beri anugerah lain bwt mekchu...mi-chah!

-oP_ida- said...

alfatihah......besaq kan UJIAN nya...sob...... ):

micah ada iras arwah atok laa mekchu...tang DAHI (:

Princess Nur said...

sedih baca n3 ni..teringat arwah abah knur jugak.. Al Fatihah :(*salam kenal*

Mimy Hamid said...

AlFatihah baut arwah ayah Mekchu..doa anak la penghubung anak dan ayah...aminn

mamyharraz said...

Al-Fatihah utk arwah ayah mekchu.moga rohnya di cucuri rahmat Allh s.w.t amin.

eB ezrin said...

alfatihah
eB kehilangan arwah abah ms eB preggykan aerish 6 bln. ms sarat 9 bln eB dtg balik bina kubor arwah ngan tgn sedniri. bygkan wajah2 keluarga ahli2 kubor yg len ms tgk eB bergelumang simen & angkat bata sdgkan perot tgh memboyot g2. kngn terindah eB :)

PUANSTOBERI said...

Al-Fatihah utk arwah.
Me pun miss arwah ayah yg meninggal pada mei 2005. Tak sdr masa berlalu. rindu sgt rasanya...

CaDLyNN said...

alfatihah...semoga arwah ditempatkan diklgn org beriman..

lin pon kehilangan arwah ibu mase lin darjah 3..dan baru baru ni atuk pulak pergi...

kite yg hidup ni kene sedia utk mengikut mereka satu hari nanti..

Alycia said...

alfatihah..

shaza said...

Al-fatihah utk arwan abah mekchu.. bila teringat pasal abah, hati mmg terasa sayu kan..

deqla manjew said...

Al-Fatihah..juga buat arwah ayah saye..arwah meninggal setahun lalu iaitu tika lg 2 minggu sy nk berkawen..terpakse cpt2 tukar wali..satu pengalaman plg sedey dlm idop sy..gembira menghtg hari bahagia bertukar sedey..sgt2 sukar! tp apepun, majlis ttp berjalan spt biase dlm suasana yg amat sederhana..moga arwah ayah sy dan kamu ditmptkan di kalangan org2 beriman..amin..

littlehumblelynn said...

mekchu

Al fatihah utk arwah

mcm lyn, umur 9 tahun ayah dah xde..dah tarikhnya 4-12-1989

chekpid said...

takziah...jgn putus berdoa yea :(

QASEHNYA RANIA said...

Al fatihah utk arwah

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

takziah mek chu...
semoga arwah tenang di sana, amin!!!

Eri-chan said...

al-fatihah.

Bitt (double IS) said...

Al-Fatihah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...