@churalliya

Thursday, January 19, 2012

Cibit ribit itu berjangkit

Serik bila atas keluar bawah pun keluar. Adoiiiiiiii.. Tengok mi-cah steady je. Mama dia dah separa sedar.

Dlm toilet ada org wek-wek, kat dapur ada org wek-wek kat dpn tv pun ada org wek-wek. Ya, nenek labu pun cibit ribit jugak. Papa-jit je yg masih berlagak hero buat masa ni. Itu pun dia dah start mengadu sakit perut. Alamak!!

Dokter kata ini adalah rota virus dan mmg berjangkit.. Baru nak rasa diri tu gemok sejak balik dari JB. Sekarang dah tinggal kulit dan tulang bergerak semula. Hohohoho..

Ini semua solivite punya pasal..

11 comments:

Nini D.. said...

hadoooiii......sabar mekchu..walau cuma tinggal rangka,kamooo tetap gojesss! :)

lydzar said...

alamak, semua dh berjangkit eh..get well soon mekchu dan yg lain2..mmg lotih la kalau atas keluar bawah pon keluar. rasa nk tidur dalam toilet je

littlehumblelynn said...

mekchu

siannya..mmg cirit birit berjangkit..sbb itu masa auni warded dulu pasal kes yg sama..doktor kuarantin semua pesakit dlm ward yg sama..tak campur wad kanak2 jenis yang lain..

get well soon..

CaDLyNN said...

get well soon mekchu sekeluarga!

Alycia said...

hadoii.. siannya.. mcm mn berjangkit.. smua share minum solivite tu ker..

mummy_ayu said...

ala..mekchu pun dah kena...sian nya..minum 100 plus banyak2 key.and get well soon..micah mcm ner..dah ok lum?..jgn papa jit kena jugak nanti..udah...

syawalsimpsons said...

berjangkit jugak ngan sue kat sini ni...padahal baru baca entry mi cah cerry berry...alih2 sue pulak yg kena...mekchu...tolong sue....mmmm....

chekpid said...

camne ni.micah kena jaga mekchu pulak laaaa...
get well soon

mama_onie said...

La semua plak kena.. minum 100 plus byk2..

mama_onie said...

La semua plak kena, get well soon

Bitt (double IS) said...

owhhhhh hope semuanya cepat sembuhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...